Кирило Рахель, ТРЦ Сіль: Наша ціль — стати найкращим районним ТРЦ

Кирило Рахель, ТРЦ Сіль: Наша ціль — стати найкращим районним ТРЦ

19.04.2024 09:00
  2500
Дарія Осіїк

Керівник з питань оренди ТРЦ Сіль про концепцію та особливості торгового центру, tenant mix, вільні площі та майбутній трафік.

Вже незабаром у самому серці старовинного міста Дрогобич відкривається новий торговий центр Сіль, який матиме найбільший у місті супермаркет, продуманий tenant mix, дитячий розважальний центр, велику зручну парковку та ресторан з терасою. 

Про концепцію ТРЦ, очікуваний трафік та орендні ставки в інтерв’ю RAU розповів керівник з питань оренди ТЦ Сіль Кирило Рахель.

– ТРЦ Сіль знаходиться у самому центрі міста Дрогобич, як це вплинуло на концепцію торгового центру та підбір орендарів?

– Так, наш торговий центр має дуже вигідне розташування — він знаходиться всього за 50 метрів від Ратуші на площі Ринок. Це буде найбільший в межах міста сімейно-дитячий ТРЦ площею близько 4000 кв. м з ретельно сформованим tenant-mix та стабільним трафіком на усіх чотирьох поверхах. 

Тут можна буде забезпечити дозвілля та розваги дітям, здійснити щоденні покупки та смачно поїсти в кафе чи ресторані. До того ж ТРЦ Сіль матиме найбільший у місті супермаркет площею у 1200 кв. м, який займає мережа Торба, та велику зручну парковку (65 безкоштовних паркомісць та 40 платних).

– Розкажіть детальніше про tenant-mix ТРЦ? Як ви можете його охарактеризувати? 

Наразі пул орендарів майже сформовано, вільними залишилось близько 25% площі. Ми формували пул орендарів таким чином, щоб постійний трафік був на усіх чотирьох поверхах, а не тільки на першому, як це зазвичай буває з регіональними ТРЦ. Також для нас було принципово важливо зберегти формат професійного ТРЦ і не перетворитися на ще один місцевий ринок, тому у нас  будуть представлені виключно системні ритейлери.  

– Яким чином забезпечуватиметься стабільний трафік на усіх чотирьох поверхах?

– Нашими якірними орендарями є сервісні компанії, які надають дуже затребувані послуги й таким чином забезпечуватимуть постійний потік відвідувачів до ТРЦ. Найбільше для цього підходять навчальні, розважальні, медичні та спортивні центри. Наприклад, поки дитина навчається чи грається в розважальному центрі, батьки зазвичай йдуть до ресторану чи за покупками.

На мінус першому поверсі у нас знаходиться великий супермаркет Торба, де може купини продукти та свіже м’ясо до 22:00. А це велика перевага, оскільки більшість м’ясних магазинів в нашому місті закривається о 18:00. Загалом супермаркет — це основний магніт ТРЦ, який також формуватиме трафік на другий та третій поверхи. Головний вхід до супермаркету — через ескалатор на першому поверсі, також є вхід з боку парковки. 

На першому поверсі знаходяться відділення ПриватБанк, дитяча стоматологія, перспективна мережа одягу Vloria, магазин взуття InShoes, кафе, копі-центр та зоомагазин.

Основним якорем другого поверху є розважальний центр Забава площею майже 1300 кв. м Це найбільший розважальний центр не лише в Дрогобичі, але й серед таких сусідніх міст як Трускавець, Борислав, Східниця та Стебник. Це наша велика перевага, яка забезпечуватиме нам потік відвідувачів з цих населених пунктів. 

Роботу розважального центру забезпечує компанія Дитяча планета, яка професійно підходить до його наповнення та просування. Дитяча планета також займається відкриттям на третьому поверсі ресторану з великою терасою та видом на гори та центр старого міста.

Стабільний трафік на третьому поверхові забезпечуватимуть навчальний цент IT Step Academy, де зазвичай навчається 30% дорослих та 70% дітей. Його сусідство — великий плюс для власників кафе і ресторанів, адже поки діти займаються — батьки проводять час за кавою та смачною їжею, а потім до них приєднуються ще й діти. 

Також на третьому поверсі ТРЦ розташувався дитячий центр реабілітації Здорова Дитина, який є майже монополістом у своїй ніші в Дрогобичі. 

Отже, нам вдалося сформувався якісний пул орендарів, які даватимуть щоденний платоспроможний трафік.

– Ви зазначили, що близько 25% площі ТРЦ залишаються вакантними. Як плануєте їх заповнювати?

– Зараз на першому поверсі загалом доступно близько 300 кв. м. Зокрема, маємо чотири сусідніх вільних місця (40,45 кв. м, 40,45 кв. м, 43,10 кв. м, 51 кв.м), які можна орендувати під окремі торгові точки або ж під один великий магазин. Ці площі мають вікна, які виходять на проспект. Це додаткова перевага для орендаря, адже дозволяє зробити там додаткову вивіску. 

І ще одні три сусідні вакантні площі (53,03 кв. м, 54,56 кв. м, 39.16 кв. м), які так само доступні до оренди як під окремі магазини, так і під одну велику торгову точку. Також маємо вільними 250 кв. м без перегородок на другому поверсі.

Ми б хотіли, щоб вакантні площі зайняли дитячі ритейлери (наприклад, це може бути магазин візочків чи магазин дитячого одягу та іграшок), адже ця ніша майже пуста у нашому місті. Проте вільні площі також можуть зайняти й fashion-оператори чи мережеві гравці зі сфери drogerie. Зокрема, зараз ми ведемо перемовини з такими ритейлерами як Eva, Prostor та Watsons.

Загалом ми відкриті до перемовин з мережевими гравцями, які вигідно доповнять наш пул орендарів та забезпечуватимуть хороший трафік. І, користуючись нагодою, запрошую ритейлерів до нас в орендарі. Про деталі співпраці можна дізнатись телефоном +380978500101.

А які умови співпраці ви пропонуєте орендарям?

– Зараз ми пропонуємо площі на першому поверсі з орендною ставкою в 576 грн/кв. м (без урахування ПДВ), а на другому поверсі – 384 грн/кв. м (без урахування ПДВ). 

Коли заплановане повноцінне відкриття ТРЦ?

– Відкриття ТРЦ Сіль відбувається у два етапи. Вже почали працювати IT Step Academy та реабілітаційний центр. Супермаркет Торба починає працювати першого травня. Незабаром почне працювати дитячий центр Забава, зараз там йдуть оздоблювальні роботи. Загалом у червні плануємо запустити усі орендовані торгові площі.

Який трафік в ТРЦ очікуєте в перший рік роботи? І хто буде основним відвідувачем ТРЦ?

– Згідно з нашим песимістичним прогнозом має бути сім тисяч відвідувачів щодня, але ми сподіваємось перевершити цю цифру, оскільки маємо продуману концепцію з дуже якісним переліком орендарів. 

Ядро аудиторії — це сімейні люди, які багато уваги приділяють розвитку своїх дітей, люблять якісний шопінг та дозвілля. Загалом нашими відвідувачами будуть жителі та гості міста.

Наша основна ціль — стати найкращим ТРЦ в Дрогобицькому районі з якісним трафіком і операторами.  Саме тому ми й назву обрали відповідну: у Дрогобичі є відомий вислів “у ньому вся сіль” (тобто усе найважливіше, найсуттєвіше), і ми прагнемо, щоб у нашому ТРЦ було все необхідне для якісного проведення часу та шопінгу. 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку