
Що пропонує та чим дивує “безалкогольний” магазин Goodwine care (фотоогляд)


Watcom Україна, спираючись на дані індексу динаміки відвідуваності торговельних закладів України Shopping Index, зафіксував спад трафіку відвідувачів торговельних закладів майже на 20% з 1 до 31 січня.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU у прес-службі компанії Watcom.Україна, згідно з вимірами, весь січень щотижня відбувалося зниження трафіку відвідувачів торгових центрів у середньому на 5% по відношенню до попередніх тижнів і за місяць трафік впав на 18%. Експерти зазначають, що така поведінка покупців є типовою у перші тижні року, коли йде спад купівельної активності. Зростання трафіку зазвичай відбувається, починаючи з 5-6 тижнів, коли набирають силу три причини: закінчення періоду тривалих новорічних канікул, запит на купівлю товарів до нового весняно-літнього сезону та бажання придбати подарунки близьким до традиційних свят у лютому-березні.
Тому є сенс лише оцінювати динаміку падіння та можливі фактори впливу, крім сезонних, – наскільки вони важливі, і чи варто на них звернути увагу. На думку аналітиків Watcom Україна, особливих ознак для хвилювання наразі немає. Вплив пандемії на стабільність економіки зменшується – зростає відсоток вакцинації населення, обмеження поступово скасовуються, закриття торгових центрів не прогнозується. Навпаки, очікується пожвавлення попиту і трафіку з поступовим зняттям карантинних заходів, повернення споживачів до життя.
Короткострокові зниження курсу гривні до долара, яке беруть до уваги як споживачі, так і бізнес, зумовлено головним чином психологічним фактором: геополітична ситуація сприяє витоку капіталів, і як тільки напруга знизиться, показники стабілізуються.
У поточному році вже не очікується такого суттєвого подорожчання енергоносіїв, і як наслідок, суттєвого зростання цін, що впливає на платоспроможність та поведінку споживачів. І хоча торішня тенденція й надалі тисне на українську економіку і впливатиме на прискорення інфляції, але, за підрахунками уряду, реальні доходи населення зросли на 6%, рівень заробітної плати у грудні 2021 року досяг майже $600, що дозволить нівелювати можливі негативні наслідки.
Довідка. Watcom.Україна — експерт у галузі оцінки та аналізу потоків відвідувачів. Компанія забезпечує повний спектр послуг в області shopper marketing від збору та аналізу даних з рішеннями по оптимізації та розвитку бізнесу, а також послуг консалтингу у сфері рітейлу. Shopping Index Україна — це динаміка відвідуваності торгових центрів України порівняно з попереднім тижнем та аналогічним періодом минулого року.
Читайте також –
Обнадійливе зростання: у грудні трафік відвідувачів у магазинах зріс майже на 30% – Shopping Index