
Перша будівля М10 Lviv Industrial Park отримала міжнародний «зелений» сертифікат EDGE


Закінчення поточного року ознаменувалось досить показовою угодою між двома рітейлерами, яка може частково перерозподілити розстановку сил на заході України. Мережа Torba (головний офіс у місті Чернівці) взяла у своє управління частину магазинів ЕКО маркет.
Як пише All Retail, за останні два роки на ринку продовольчого рітейлу України фактично не було зафіксовано жодної повноцінної угоди з поглинання чи злиття, оскільки в умовах війни і тотальної невизначеності потенційні інвестори не завжди готові вкладати великі кошти. Тому ця подія на ринку має велике значення.
На початок 2023 року у шести областях на заході України (Волинська, Рівненська, Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Івано-Франківська) мережа ЕКО маркет мала 35 діючих магазинів. Цікаво, що більшість з них дістались ЕКО маркет в результаті угоди з поглинання активів компанії Аванта — до 2019 року в цих локаціях розташовувались супермаркети Колібріс.
За інформацією All Retail, 20 із 35 супермаркетів взяла у своє управління мережа супермаркетів Torba (всі вони знаходились в оренді). При цьому, левова частина з цих точок вже пройшла процес переформатування і працює під новою вивіскою. Найбільший за площею колишній ЕКО маркет, який тепер працює під вивіскою Torba, знаходиться в місті Стрий (площа торгового залу — близько 1000 кв. м). Найменший відкрився у смт Мізоч Рівненської області (200 кв. м) і це буде найменша Torba у її складі.
За інформацією прес-служби мережі Torba, в рамках угоди компанією були викуплені основні засоби, в тому числі — частково товарні залишки. При цьому, при здійсненні переформатування у кожному магазині проводяться ремонтні роботи і повністю замінюється торгове та холодильне обладнання. Крім того, поглинання частини ЕКО маркет ознаменувало вихід мережі Torba в новий для неї регіон – Хмельницьку область.
В результаті угоди, сумарна торгова площа мережі Torba збільшиться майже у півтора рази — до 23 000 кв. м. За цим показником рітейлер наблизиться до першої двадцятки всіх food-рітейлерів України і увійде до топ-8 рітейлерів в рідному для себе регіоні – на заході України. Менеджмент Torba покладає великі надії на нові магазини, сподіваючись вдвічі прирости у загальній виручці по мережі.