Torba замість ЕКО маркет: столичний рітейлер виходить із західних областей України

Torba замість ЕКО маркет: столичний рітейлер виходить із західних областей України

04.12.2023 12:25
  4912
Костянтин Симоненко

Закінчення поточного року ознаменувалось досить показовою угодою між двома рітейлерами, яка може частково перерозподілити розстановку сил на заході України. Мережа Torba (головний офіс у місті Чернівці) взяла у своє управління частину магазинів ЕКО маркет.

Як пише All Retail, за останні два роки на ринку продовольчого рітейлу України фактично не було зафіксовано жодної повноцінної угоди з поглинання чи злиття, оскільки в умовах війни і тотальної невизначеності потенційні інвестори не завжди готові вкладати великі кошти. Тому ця подія на ринку має велике значення.

На початок 2023 року у шести областях на заході України (Волинська, Рівненська, Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Івано-Франківська) мережа ЕКО маркет мала 35 діючих магазинів. Цікаво, що більшість з них дістались ЕКО маркет в результаті угоди з поглинання активів компанії Аванта — до 2019 року в цих локаціях розташовувались супермаркети Колібріс.

За інформацією All Retail, 20 із 35 супермаркетів взяла у своє управління мережа супермаркетів Torba (всі вони знаходились в оренді). При цьому, левова частина з цих точок вже пройшла процес переформатування і працює під новою вивіскою. Найбільший за площею колишній ЕКО маркет, який тепер працює під вивіскою Torba, знаходиться в місті Стрий (площа торгового залу — близько 1000 кв. м). Найменший відкрився у смт Мізоч Рівненської області (200 кв. м) і це буде найменша Torba у її складі.

За інформацією прес-служби мережі Torba, в рамках угоди компанією були викуплені основні засоби, в тому числі — частково товарні залишки. При цьому, при здійсненні переформатування у кожному магазині проводяться ремонтні роботи і повністю замінюється торгове та холодильне обладнання. Крім того, поглинання частини ЕКО маркет ознаменувало вихід мережі Torba в новий для неї регіон – Хмельницьку область.

В результаті угоди, сумарна торгова площа мережі Torba збільшиться майже у півтора рази — до 23 000 кв. м. За цим показником рітейлер наблизиться до першої двадцятки всіх food-рітейлерів України і увійде до топ-8 рітейлерів в рідному для себе регіоні – на заході України. Менеджмент Torba покладає великі надії на нові магазини, сподіваючись вдвічі прирости у загальній виручці по мережі.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку