Топ рекламодавців липня в інтернеті: в лідерах Rozetka і Цитрус

Топ рекламодавців липня в інтернеті: в лідерах Rozetka і Цитрус

20.08.2019 08:00
  312
rau

Які компанії сфери рітейлу і e-commerce активно рекламувалися в інтернеті в липні 2019-го і якого охвату аудиторії їм вдалося досягти.

Цей матеріал доступний російською мовою

Дослідницька компанія Factum Group Ukraine представила щомісячний аналіз активності українських рекламодавців в мережі інтернет. Серед усіх категорій як і раніше в лідерах компанії сегмента роздрібної торгівлі та e-commerce. Сукупно на їх частку припадає 46% медійної реклами в інтернеті.

Онлайн-рітейлери в липні 2019 року активізувалися і тепер їх частка медійної інтернет-реклами після падіння в червні майже повернулася на показники травня – 34% в липні (проти 36% в травні). Відповідно сектор FMCG відкотився відразу на 5 п.п. і тепер його частка 12%.

Виробники та постачальники товарів для населення – сектор FMCG – як і раніше частіше за інших використовують відеорекламу, стабільно охоплюючи 35% рекламного відеоконтенту, що всього на 1% менше травневого показника.

E-commerce також вдалося закріпитися на другому місці в рейтингу виходів відеореклами і непогано наростити показники: з 16% охоплення в червні до 22% у липні. Інтернет-сервіси також поки зберегли почесне третє місце, хоч і продовжили в липні скорочувати активність – у них тепер тільки 8% замість 12% місяцем раніше.

У п’ятірці рекламодавців серед топ-20 компаній залишилося тільки двоє рітейлерів – Rozetka і Цитрус. Всьому виною політика, вірніше, вибори в парламент. Так, найбільший маркетплейс України Rozetka виявився на рівних з політичною силою Голос за частиною рекламних виходів (7%), але програв за охопленням аудиторії. Аналогічно Драйв Спорт опинився на шостому місці, а в п’ятірці найактивніших рекламодавців виявилася партія Європейська Солідарність. Зате Цитрус встояв на п’ятому місці, за місяць майже на 1 млн осіб наростивши охоплення аудиторії.

Що цікаво, Фокстрот, який у червні навіть не потрапив в топ-10, знову тепер в десятці, разом з Comfy, який посів сьоме місце.

У той же час, за часткою відеореклами відбулися різкі зміни. Лідер минулого місяця Цитрус відкотився відразу на шосте місце, а на зміну першій п’ятірці прийшли інші учасники: так Eldorado зайняв другу позицію, а Comfy – третю.

У десятку найбільших рекламодавців UAnet в категорії E-commerce\торгівля, крім зазначених вище, також увійшли Gepur, City Market, Алло і інші.

Читайте також –

OLX замінив Rozetka в топ-5 найпопулярніших сайтів України у липні 2019-го


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Кейс лідерства: як LG вже декілька років утримує позицію одного з лідерів на ринку електроніки та побутової техніки в Україні

Це підтверджує її статус переможця в головній бізнес-премії країни «Вибір року», яка визначає найкращі бізнеси у своїй...
time icon  
  114
Усі новини ринку