Топ рекламодавців липня в інтернеті: в лідерах Rozetka і Цитрус

Топ рекламодавців липня в інтернеті: в лідерах Rozetka і Цитрус

20.08.2019 08:00
  617
rau

Які компанії сфери рітейлу і e-commerce активно рекламувалися в інтернеті в липні 2019-го і якого охвату аудиторії їм вдалося досягти.

Цей матеріал доступний російською мовою

Дослідницька компанія Factum Group Ukraine представила щомісячний аналіз активності українських рекламодавців в мережі інтернет. Серед усіх категорій як і раніше в лідерах компанії сегмента роздрібної торгівлі та e-commerce. Сукупно на їх частку припадає 46% медійної реклами в інтернеті.

Онлайн-рітейлери в липні 2019 року активізувалися і тепер їх частка медійної інтернет-реклами після падіння в червні майже повернулася на показники травня – 34% в липні (проти 36% в травні). Відповідно сектор FMCG відкотився відразу на 5 п.п. і тепер його частка 12%.

Виробники та постачальники товарів для населення – сектор FMCG – як і раніше частіше за інших використовують відеорекламу, стабільно охоплюючи 35% рекламного відеоконтенту, що всього на 1% менше травневого показника.

E-commerce також вдалося закріпитися на другому місці в рейтингу виходів відеореклами і непогано наростити показники: з 16% охоплення в червні до 22% у липні. Інтернет-сервіси також поки зберегли почесне третє місце, хоч і продовжили в липні скорочувати активність – у них тепер тільки 8% замість 12% місяцем раніше.

У п’ятірці рекламодавців серед топ-20 компаній залишилося тільки двоє рітейлерів – Rozetka і Цитрус. Всьому виною політика, вірніше, вибори в парламент. Так, найбільший маркетплейс України Rozetka виявився на рівних з політичною силою Голос за частиною рекламних виходів (7%), але програв за охопленням аудиторії. Аналогічно Драйв Спорт опинився на шостому місці, а в п’ятірці найактивніших рекламодавців виявилася партія Європейська Солідарність. Зате Цитрус встояв на п’ятому місці, за місяць майже на 1 млн осіб наростивши охоплення аудиторії.

Що цікаво, Фокстрот, який у червні навіть не потрапив в топ-10, знову тепер в десятці, разом з Comfy, який посів сьоме місце.

У той же час, за часткою відеореклами відбулися різкі зміни. Лідер минулого місяця Цитрус відкотився відразу на шосте місце, а на зміну першій п’ятірці прийшли інші учасники: так Eldorado зайняв другу позицію, а Comfy – третю.

У десятку найбільших рекламодавців UAnet в категорії E-commerce\торгівля, крім зазначених вище, також увійшли Gepur, City Market, Алло і інші.

Читайте також –

OLX замінив Rozetka в топ-5 найпопулярніших сайтів України у липні 2019-го


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  899
Усі новини ринку