
Мережа Eva закрила угоду з придбання складського комплексу Омега-1 у Броварах


Які компанії сфери рітейлу і e-commerce активно рекламувалися у Всесвітній павутині в червні цього року і яких охватів їм вдалося досягти.
Цей матеріал доступний російською мовою
Дослідницька компанія Factum Group Ukraine представила щомісячний аналіз активності українських рекламодавців в мережі інтернет. Серед усіх категорій як і раніше в лідерах компанії сегмента роздрібної торгівлі та e-commerce. Сукупно на їх частку припадає 43% всієї медійної реклами в інтернеті.
Правда, онлайн-рітейлери в червні 2019 року знизили рекламну активність і тепер їх частка медійної інтернет-реклами лише 26% (проти 36% в травні). Сектор FMCG, навпаки, додав 4 п.п. і тепер його частка – 17%.
Виробники та постачальники товарів для населення – сектор FMCG – як і раніше частіше за інших використовують відеорекламу, охоплюючи 35% рекламного відеоконтенту, що всього на 1% менше травневого показника.
На друге місце в рейтингу виходів відеореклами вибився e-commerce з показником в 16% охоплення, потіснивши на третю позицію інтернет-сервіси – у них тільки 12%. Причому це не стільки заслуга e-commerce, скільки скорочення відеореклами з боку інтернет-сервісів.
У п’ятірку рекламодавців серед компаній входить троє рітейлерів – Rozetka, Драйв Спорт і Цитрус. Що цікаво, Фокстрот, який входив до п’ятірки лідерів травня місяця, в червні навіть не потрапив в топ-10. Зате в рейтингу з’явився Comfy – відразу на шостому місці, а RST увійшов в десятку, зайнявши сьоме місце.
У той же час, за часткою відеореклами лідерство в минулому місяці зберегла компанія Цитрус, яка не так давно давно займала лише третій рядок рейтингу. Йому на п’яти наступає Samsung, який ще в травні був на восьмому місці. Серед інших рітейлерів значна частка відеореклами в червні припала на Comfy і Eldorado.
У десятку найбільших рекламодавців UAnet в категорії E-commerce/торгівля, крім зазначених вище, також увійшли City Market, Gepur, Алло і інші.
Читайте також –
Rozetka закріпилась в топ-5 популярних сайтів в Україні у червні 2019-го