Топ рекламодавців березня в інтернеті: в лідерах Драйв Спорт і Rozetka
Які компанії сфери рітейлу та e-commerce найактивніше рекламувалися у Всесвітній павутині в березні цього року та яких охоплень їм вдалося досягти.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Дослідницька компанія Factum Group Ukraine представила щомісячний аналіз активності українських рекламодавців в мережі інтернет. Якщо брати всі категорії, то безперечне лідерство утримують компанії сегмента роздрібної торгівлі та e-commerce – 39%.
При цьому виробники і постачальники товарів для населення (категорія FMCG) набагато активніше використовують відеоконтент для залучення уваги споживачів – 31% всіх рекламних відео розміщено саме брендами товарів широкого споживання. Для порівняння, у рітейлерів майже в два рази менша частка виходів відеореклами в березні – 16%.
Якщо аналізувати окремі компанії, то найактивнішим рекламодавцем в UAnet вже не перший місяць залишається Драйв Спорт. На другому місці – найбільший інтернет-магазин України – Rozetka.ua.
У той же час, за часткою відеореклами лідером минулого місяця став фінансовий сервіс moneyveo. Серед рітейлерів значна частка відеореклами в березні припала на Rоzetka, Comfy і Цитрус.
Відзначимо, що в десятку найбільших рекламодавців UAnet в категорії E-commerce\торгівля також увійшли інтернет-магазини Тріал Спорт, Gepur, Makeup, Aliexpress та інші.
Читайте також –
Топ-25 сайтів UAnet за березень: найпопулярніші e-commerce-майданчики – olx, Rozetka та Prom.ua