Топ рекламодавців березня в інтернеті: в лідерах Драйв Спорт і Rozetka

Топ рекламодавців березня в інтернеті: в лідерах Драйв Спорт і Rozetka

16.04.2019 08:05
  499
Ukrainian Retail Association

Які компанії сфери рітейлу та e-commerce найактивніше рекламувалися у Всесвітній павутині в березні цього року та яких охоплень їм вдалося досягти.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Дослідницька компанія Factum Group Ukraine представила щомісячний аналіз активності українських рекламодавців в мережі інтернет. Якщо брати всі категорії, то безперечне лідерство утримують компанії сегмента роздрібної торгівлі та e-commerce – 39%.

При цьому виробники і постачальники товарів для населення (категорія FMCG) набагато активніше використовують відеоконтент для залучення уваги споживачів – 31% всіх рекламних відео розміщено саме брендами товарів широкого споживання. Для порівняння, у рітейлерів майже в два рази менша частка виходів відеореклами в березні – 16%.

Якщо аналізувати окремі компанії, то найактивнішим рекламодавцем в UAnet вже не перший місяць залишається Драйв Спорт. На другому місці – найбільший інтернет-магазин України – Rozetka.ua.

У той же час, за часткою відеореклами лідером минулого місяця став фінансовий сервіс moneyveo. Серед рітейлерів значна частка відеореклами в березні припала на Rоzetka, Comfy і Цитрус.

Відзначимо, що в десятку найбільших рекламодавців UAnet в категорії E-commerce\торгівля також увійшли інтернет-магазини Тріал Спорт, Gepur, Makeup, Aliexpress та інші.

Читайте також –

Топ-25 сайтів UAnet за березень: найпопулярніші e-commerce-майданчики – olx, Rozetka та Prom.ua


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Sunvita Group запустила виробництво вологих серветок у форматі extra mini, що не мають прямих аналогів на ринку України та Європи

Особливість нового продукту – extra mini вологих серветок – полягає у компактному кишеньковому форматі, який водночас...
time icon  
  266
Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Анастасія Шевченко, авторка книги «Бізнес між війною та життям»: Ці історії демонструють силу людського духу та підприємницького таланту в найскладніші для України часи

Книга генеральної директорки компанії з управління персоналом Global HR Solutions та регіональної директорки LHH у семи країнах...
time icon  
  271
Усі новини ринку