Топ рекламодавців в інтернеті в лютому: Rozetka.ua перехопила лідерство у Драйв Спорт і Цитрус
Охоплення і позиції компаній сфери рітейла і e-commerce на рекламному онлайн-ринку в лютому та які рекламні ходи найбільш популярні.
Цей тест доступний російською мовою
Дослідницька компанія Factum Group Ukraine представила щомісячний аналіз активності українських рекламодавців в мережі інтернет. Якщо брати всі категорії, то трохи менше третини реклами в UAnet розміщують компанії сегмента роздрібної торгівлі та e-commerce. Це трохи менше, ніж в січні – тоді частка дорівнювала 33%, але все одно більше, ніж будь-яка інша сфера бізнесу.
Переважна більшість рекламних оголошень являє собою звичайні зображення, а динамічні картинки (gif) і відео становлять порівняно невелику частку.
Якщо аналізувати окремі компанії, то найактивнішим рекламодавцем в UAnet в лютому стала Rozetka.ua, перехопивши лідерство у Драйв Спорт, який займав першу позицію кілька місяців поспіль до цього.
У трійці лідерів – компанії e-commerce: Rozetka.ua, Драйв Спорт і Цитрус з показниками 1,7, 1,4 і 1,1% відповідно. Однак розрив між лідером Rozetka.ua з показником охвату в 7,4 млн чол та іншими досить значний. Втім, охоплення впали в порівнянні з січнем у всієї трійки.
У рейтингу виходів відеореклами на перше місце знову вийшов лідер українського e-commerce – маркетплейс Rozetka з показником 4,6% і охопленням в 3,3 млн чол. Цитрус, який займав в січні перше місце, змістився аж на четверте. Друге і третє місце займають виробники – L’oreal і Samsung відповідно.
Рітейлер Eldorado, який замикає трійку в січні, тепер змістився відразу на 10-е місце, з показником частки 1,2% замість 5% в січні.
У порівнянні з лютим Rozetka всього лише на 4% збільшила частку своєї реклами в категорії, але за рахунок зменшення показника Драйв Спорт, легко вийшла в лідери.
Читайте також —
Погляд з екрану: як українські рітейлери рекламувалися на ТБ в 2018 році (інфографіка)