Sinsay, Kasta, Answear в топі fashion-застосунків на ринку України – дослідження Promodo

Sinsay, Kasta, Answear в топі fashion-застосунків на ринку України – дослідження Promodo

25.09.2024 01:10
  1411
Костянтин Симоненко

Команда Promodo проаналізувала ситуацію на українському ринку fashion-застосунків та випустила дослідження. Редакція RAU зібрала головні інсайти.

Світові тенденції

За 2023 рік кількість онлайн-покупок в категорії Fashion зросла вже до 20% — і напрям продовжує набирати обертів. В Україні зростання не таке стрімке, однак купувати одяг та взуття в інтернеті стало вже звичкою для українців. Багато великих брендів своє подальше зростання в онлайн пов’язують саме із розвитком мобільного застосунку. Причина проста — мобільна комерція зростає вдвічі швидше за інтернет-комерцію.

Джерело: звіт Statista, 2024 р.

Цифри українського ринку

Усі аналітичні мобільні панелі включають застосунки з категорії Fashion до загальної групи Shopping. Фешн-ритейлери вкладають доволі високі бюджети в їхнє просування та постійно тестують нові підходи в ASO (просування мобільного додатку – прим. ред). На мобільному ринку саме вони є локомотивом своєї групи та превалюють у кількості.

За даними Promodo, зараз 68% від кількості завантажень shopping-застосунків припадає на платформу Android, на iOS — лише 32%, однак доля останньої місяць за місяцем зростає.

Джерело: звіт з панелі AppTweaк, 2024 р.

Основний приріст по завантаженнях в Google Play Market припадає на листопад-лютий. Зниження попиту відбувається навесні та влітку. Топовий місяць — січень, місяць з найменшими показниками — липень.

Сезонність на платформі Android

В App Store картина дещо інша. Приріст відбувається у вересні-грудні, зниження — влітку. Топовий місяць за кількістю завантажень застосунків — листопад, місяць з найменшими показниками — серпень.

Сезонність на платформі iOS

Однак за II квартал 2024 року на платформі Android кількість завантажень скоротилась на 22%. А от користувачі iOS навпаки завантажували застосунки на 17% активніше, ніж минулого року.

Топ застосунків fashion на ринку України

Лідерами ніші за період з червня по серпень 2024 року є Sinsay, Kasta, Answear, Intertop. Ці застосунки мають високу оцінку у сторах — вище 4, та з початку липня 2024 року суттєво набирають оберти за кількістю завантажень на обох платформах.

Джерело: звіт з панелі AppTweak, вересень 2024 р.

‍Також до топ-10 цього року потрапили монобрендові застосунки Sinsay, Reserved, Adidas. Навесні 2024-го дехто з них повернувся на ринок України, а дехто з’явився вперше й одразу забрав значну частку завантажень.

Поки що в країнах Східної Європи середньозважена вартість встановлення застосунку (CPI) обходиться значно дешевше. Це може бути пов’язано з меншою насиченістю ринку, меншою конкуренцією серед рекламодавців та відносно низькою вартістю трафіку. Втім надалі конкуренція у ніші буде лише посилюватися та вимагатиме від брендів постійного вдосконалення.

Бенчмарки ринку Європи: вартість інсталяції на платформі iOS

Джерело: звіт з панелі AppTweaк, 2024 р.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку