Видовищ і хліба: як можна створити додатковий трафік в ТРЦ

Видовищ і хліба: як можна створити додатковий трафік в ТРЦ

16.11.2018 08:05
  528
Ukrainian Retail Association

Які активності і маркетингові ходи керуючої компанії найбільш ефективні для залучення додаткового потоку відвідувачів в торгові і торгово-розважальні центри.

Періодично, під впливом зовнішніх економічних факторів, купівельна спроможність споживачів помітно знижується. Тому багатьом ТРЦ доводиться вирішувати питання підтримки рівня товарообігу, відтоку постійних клієнтів і нарощування відвідуваності комплексу. Про це пише експерт в управлінні торговельною нерухомістю Дмитро Грільберг у своєму блозі.

Регулювати потік комплексу можна кількома способами, наприклад, шляхом залучення нових клієнтів, або шляхом збільшення частоти відвідуваності існуючої бази покупців.

Ярмарки

Це – новий і вже визнаний метод маркетингу торговельних комплексів. У процесі організації ярмарку або рор-uр магазину в більшості випадків передбачається видовищна програма, атракціони, майстер-класи, дизайнерські презентації. Це підсилює інтерес клієнтів, і він трактує ярмарок як шоу, в якому він намагається брати участь. Отже, під час ярмарку частіше відвідує торговий комплекс.

Для реалізації такого способу потрібна спільна діяльність з підрозділом оренди комплексу та ґрунтовний відбір операторів-учасників.

Тематичні розпродажі

Розпродажі в класичному форматі не мають такої популярності зараз і не настільки вигідні, як в минулому. Покупці зараз більше цікавляться постійними розпродажами в комплексах – і в сезон, і в міжсезоння.

Зважаючи на це торгові об’єкти придумують тематичні розпродажі, акцентуючи увагу на одній торговельній групі. Наприклад, минулого літа з одним з наших клієнтів була організована предметна розпродаж (дитячий SALE). Це дозволило збільшити трафік в центрі і підвищити продажі дитячих товарів всіх операторів.

Фестивалі

Маркетингові служби почали широко використовувати фестивалі як дієву подію. Серед них особливою популярністю користуються гастрономічні фестивалі. У цей час територія торгового комплексу трансформується в дегустаційний зал і кулінарну академію на 1-2 дня.

Особлива фішка фестивалів – організація цікавих програм. Тому на них, як і на ярмарках, проводяться різні майстер-класи, презентації та до всього цього залучаються гості – приготування кулінарних страв, їх дегустація та оцінка.

Організація фестивалів-івентів- не така складна справа. Особливий інтерес викликають нестандартні івенти. Так, один торговий комплекс організовував фестиваль кавунів і в кожній настільній грі використовувалися кавуни в якості фішок.

Оригінальність і легкість таких заходів викликає широкий інтерес, захоплення, позитив в аудиторії і позитивні відгуки в соціальних мережах.

Успішно провівши захід вперше, організатори відразу планують його на наступний рік. Для підготовки фестивалів можна використовувати системний підхід, тобто заходи проводяться з певною періодичністю. Наприклад, творчі дитячі майстер-класи, фестивалі фарб в літній період, заходи для юнацтва, фестивалі дитячих талантів та інші. Вони не тільки збільшують кількість потенційних покупців і частоту їх візитів, а й стають традицією для торгового комплексу, викликаючи стійкі асоціації у клієнтів.

Розвиток якісних громадських просторів

На даному етапі характерна тенденція створення в торгових комплексах багатофункціональних просторів, для проведення часу, організації зустрічей, придбання товарів і послуг. У таких зонах добре організовані умови для роботи, роздруківка необхідних документів, проведення ділових зустрічей, читання книг, коли заряджається телефон, зустрічей і спілкування з друзями, настільних ігор. Торгові комплекси такі зони використовують для відкриття pop-up торгівлі. Їх створення, хоча не приваблює нових покупців, але значно збільшує відвідуваність торгового центру постійними клієнтами.

Додавання події в список міських подій

Тоді торговий центр виступає співорганізатором або ініціатором загальних місцевих заходів. Наприклад, можна організовувати міський велозабіг зі стартом і фінішем у центрі.

Під час забігу на автостоянці біля торгового комплексу проводять різні заходи для сімей спортсменів і уболівальників: майстер-класи, міні-змагання. Тут же можливо організувати церемонію нагородження, частування для переможців.

Взимку на майданчику перед торговим комплексом можна створювати парк крижаних скульптур. Крім того, на території перед комплексом дуже часто проводяться конкурси дитячої творчості.

Загалом, такі події підвищують впізнаваність торгового комплексу, підсилюють його статус в місті, формують базу постійних клієнтів. Вони володіють широким охопленням, пристойною PR-підтримкою і довготривалим результатом. Основне завдання – це налагодити співпрацю з керівництвом міста.

Читайте також –

Ярмарок марнославства: чому витрати ТРЦ на гучні свята неефективні


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку