Топ-7 викликів для зростання глобальної електронної комерції

Топ-7 викликів для зростання глобальної електронної комерції

02.11.2020 08:15
  1000
Костянтин Симоненко

Що заважає клієнтам більше купувати онлайн та яку роль в цьому відіграє перевірка контактних даних.

Цей матеріал доступний російською мовою

Міжнародна компанія Melissa, яка займається постачанням IT-рішень для перевірки особистості і якості даних, опублікувала матеріал під назвою 7 Global E-Commerce Growth Challenges, де виділила сім головних складнощів, з якими стикаються інтернет-торговці. Як стверджують експерти компанії, багато проблем, з якими стикаються інтернет-магазини, можна звести до невірних адресних даних. Чи це доставка товарів, прямий поштовий маркетинг або навіть запобігання шахрайства. RAU пропонує ознайомитися з основними тезами.

Загальна динаміка розвитку e-commerce

Електронна комерція в сегменті B2C зростає рік від року. На глобальну електронну торгівлю припадає вже 14,1% всієї роздрібної індустрії і прогнозується, що до 2023 року світова виручка від електронної торгівлі досягне $6,54 трлн.

Незважаючи на те, що вже більше мільярда користувачів стали онлайн-покупцями, лише 2,72% відвідувань веб-сайтів електронної комерції закінчуються покупкою (дані Sleeknote). Очікування клієнтів щодо зручності здійснення онлайн-покупок істотно зросли, а тому будь-які затримки і незручності призводять до відмови від покупки і збільшення марних витрат рітейлерів. Експерти виділили сім головних викликів для сучасної інтернет-торгівлі.

Виклик №1. Автоматизація перевірки та актуалізації клієнтських даних

Щоб залишатися конкурентоспроможними, інтернет-магазини повинні мати можливість керувати своїми даними про клієнтів за допомогою сучасних технологій. З огляду на те, що інтернет-торгівля не знає кордонів, магазинам доводиться мати справу з різними форматами написання адрес клієнтів (їх у світі більше 100), щоб поштові відправлення з покупками дійшли до адресата.

Правильне форматування адрес може бути стомлюючим і трудомістким завданням. Очевидно, що краще організувати коректне введення даних з самого початку, так би мовити на точці входу клієнта. Автозаповнення адреси прискорює оформлення покупок, а система прогнозування і випереджаючого введення зменшує кількість адрес, які вводяться неточно, є неповними або нестандартними і збільшує кількість успішно виконаних замовлень.

Це покращує клієнтський досвід, бо автозаповнення за першими декількома буквами поштової або електронної адреси скорочує кількість натискань клавіш до 70%.

Виклик №2. Боротьба з кинутими кошиками

Зручність оформлення замовлення і легкість адаптації клієнта до користування сайтом – ключові фактори, що впливають на якість обслуговування і зростання числа покупок. За даними інституту Baymard, 23% покупців кидають кошик під час оформлення замовлення, тому що цей процес занадто довгий і складний.

У той же час дослідники виявили, що великий веб-сайт електронної комерції може конвертувати відвідування в покупки на 35,26% більше тільки за рахунок використання кращої системи оформлення замовлення: більш простий у використанні і не вимагає багато часу на заповнення різних полів.

Виклик №3. Мінімізація повернень для скорочення витрат

Не менш важливо для рітейлера скорочувати витрати, щоб збільшити прибуток. Повернення відправлень – це не тільки витрачені даремно матеріали і витрати на відправку. Мова також йде про додатковий робочий час персоналу, витрачений на перевірки повернутих товарів, перепакування та ін.

Для інтернет-торгівлі повернення товарів стало новою статтею витрат. Причому нерідко це буває пов’язано не з вередливістю клієнтів, а з банальними помилками.

Наприклад, центр повернень британського поштового оператора Royal Mail обробляє близько 20 мільйонів недоставлених поштових відправлень на рік, більша частина з яких надходить від підприємств, що використовують неефективні процеси адресації.

Виклик №4. Налаштування прямого маркетингу

Витрачання даремно робочого часу особливо характерно для кампаній прямого поштового маркетингу. Якщо частина розсилки не досягає адресатів, знижується ефективність інвестицій в такий вид маркетингової активності. Оскільки даремно витрачається робочий час маркетингової групи, йдуть поштові витрати, матеріали і друк реклами. А також ставиться під загрозу імідж бренду, який відправив лист на неправильну адресу.

У той же час добре налаштований прямий маркетинг дозволяє розширити можливості для персоналізації, що дозволить організувати перехресні або додаткові продажі і поліпшити якість обслуговування клієнтів після покупки.

Виклик №5. Боротьба з шахрайством

Глобальне зростання електронної комерції викликало інтерес різного роду шахраїв, які спритно використовують передові технології. До того ж багато урядових директив, які спрямовані на боротьбу з відмиванням грошей, шахрайством і фінансуванням тероризму, вимагають належної обачності. Тому продавці повинні впроваджувати заходи щодо запобігання шахрайства. У тому числі для мінімізації власних ділових ризиків.

Наприклад, в 2018 році в індустрії електронної комерції Великобританії було скоєно шахрайських операцій на суму 400 мільйонів фунтів стерлінгів і ця цифра, за прогнозами, буде рости в найближчі роки.

Ініціативи «Знай свого клієнта» (Know Your Customer, KYC) запобігають спробам шахрайства, допомагаючи компаніям перевіряти особистості внутрішніх і міжнародних клієнтів.

Виклик №6. Безшовний досвід омніканальних покупок

Електронна комерція процвітає, коли в повній мірі використовуються омніканальні стратегії продажів. Широко поширений крос-медіа підхід спонукав компанії звертатися до конкретного клієнта в потрібний час з потрібним повідомленням і тепер ще й по правильному каналу. Відповідно, всі маркетингові заходи розумно скоординовані і пов’язані, щоб забезпечити кращий і якісніший клієнтський досвід. При крос-медійному підході клієнтам надається широкий спектр можливостей для взаємодії з компаніями, і багато експертів вважають, що в цьому сенсі мобільна електронна комерція грає важливу роль.

Мобільна електронна комерція – зростаючий сегмент для інтернет-магазинів, і очікується, що до 2023 року вона обжене продажі з десктопів в усьому світі. Потенціал зростання електронної комерції збільшується, оскільки клієнти продовжують оцифровувати свій спосіб життя за допомогою смартфонів.

Дослідження показують, що залучення нового клієнта обходиться приблизно в п’ять разів дорожче, ніж утримання старого. Якісні і достовірні дані дозволяють персоналізувати спілкування з клієнтами, а також підвищувати рівень відгуку і конверсії.

Що особливо важливо в умовах, коли все більша кількість компаній прагнуть збільшити продажі на нових ринках по всьому світу. 57% світових онлайн-покупців уже роблять покупки за межами своєї країни.

Виклик №7. Діджіталізація зручності користування

Щоб ефективно залучати клієнтів, компанії повинні оцифрувати відповідні бізнес-процеси по шляху його руху від реєстрації до оформлення замовлення.

Це забезпечується взаємодією різних систем, таких як власне інтернет-магазин, CRM, ERP і управління ланцюгами поставок. В електронній комерції це відноситься до всіх програм в ланцюжку створення вартості, від оплати, управління складом, управління запасами, адресації, доставки, логістики, планування маршруту і т.д.

Але якість роботи цих додатків залежить від якості даних, з якими вони працюють. Таким чином, перевірка електронної інформації про клієнтів, такої як контактні дані та поштові адреси, з самого початку формує основу для прибуткового розвитку бізнесу.

Адже швидке оформлення замовлення і своєчасна доставка в значній мірі сприяють задоволенню запитів клієнтів і підвищують ймовірність того, що клієнти залишаться лояльними. Крім того, адекватні дані про клієнтів важливі і в інших областях, таких як підтримка клієнтів, маркетинг або бухгалтерський облік, які допоможуть розвивати бізнес електронної комерції як на внутрішньому ринку так і за його межами.

Читайте також –

Омніканальна комерція: як персоналізація покупця впливає на конверсію


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  32
Усі новини ринку