Топ-7 тенденцій в e-commerce, які будуть актуальні в 2021 році
В електронній комерції навіть невеликі бренди можуть проявити себе і конкурувати з великими гравцями галузі. Що для цього потрібно і як досягти успіху.
Цей матеріал доступний російською мовою
Цифрова трансформація зробила революцію в способах ведення бізнесу. Завдяки технічному прогресу і прагненню користувачів зробити своє життя комфортнішим, покупки в інтернеті стають все більш популярними в усьому світі. При цьому користувачі стають прискіпливими у своєму виборі, а тенденції в електронній комерції змінюються в одну мить, змушуючи маркетологів безперервно стежити за цінностями своїх клієнтів.
Згідно з останніми дослідженнями, 38% онлайн-продавців перестають цікавити споживачів, якщо структура веб-сайту неприваблива і не відповідає вимогам.
Тобто рітейлерам потрібно представити своїм користувачам сайт, на якому легко орієнтуватися, і тим самим підштовхнути покупця до прийняття рішення про покупку. Ось сім ключових елементів, які для цього потрібні.
- Зручна навігація
Закон Хіка про людську психологію говорить, що чим більше варіантів запропонувати клієнтам, тим більше часу у них піде на прийняття рішення. Пам’ятайте про цей закон при розробці макетів для домашньої і цільової сторінок.
Ніколи не втомлюйте відвідувачів небажаною інформацією, пропозиціями, формами і спливаючими вікнами.
Наприклад, сайт apple.com – втілення простоти. Він чистий і легкий в навігації, не приголомшує відвідувачів безліччю варіантів і спрощує процес покупки за рахунок мінімальної кількості варіантів вибору, яскравих пропозицій і чистого дизайну.
- Швидкість завантаження сторінки
Відвідувачі не цінують сторінки, на завантаження яких йде багато часу. Затримка в секунду може принести величезні збитки в сфері електронної комерції.
Поріг прийнятності веб-сайту електронної комерції складає дві секунди, якщо відвідувачі не отримають те, що вони хочуть протягом цього періоду часу, вони переключаться.
Навіть для Google час завантаження сторінки є одним з ключових показників для ранжування сайту. Зображення і сценарій SEO повинні бути на висоті, щоб контролювати швидкість завантаження. Основа хорошої швидкості завантаження – верстка сайту. Якщо всі картинки будуть потрібного розміру, а всі стилі й скрипти об’єднані в один оптимізований файл, то і швидкість буде дуже гідною.
- Персоналізувати користувальницький інтерфейс
Хороший UX-дизайн повинен бути персоналізованим, щоб допомогти відвідувачам знайти саме те, що вони шукають. Персоналізація – невід’ємна частина оптимізації сайту електронної комерції. Вона допомагає зрозуміти, чого хочуть відвідувачі й встановити з ними конструктивні відносини.
ASOS – чудовий приклад персоналізованого UX-дизайну. Він блискуче зберігає свою ціннісну пропозицію на своїх сторінках з прекрасними зображеннями, простим описом і пропозиціями. А також дає рекомендації на основі ваших попередніх пошуків і запускає рекламні акції.
- Зробити процес оформлення замовлення швидшим
Найважливіша мета будь-якого дизайну UX електронної комерції – прискорити і спростити процес оплати. Цей крок безпосередньо впливає на конверсію та продажі.
Переконайтеся, що на сторінці оформлення замовлення є багато варіантів оплати.
Наприклад, Amazon надає можливість замовлення в один клік з функцією “Купити зараз”. Це не дає відвідувачам переосмислити свій вибір, а також економить час.
- Додати зображення високої якості
На сайті електронної комерції повинні бути фотографії товарів високої роздільної здатності. На ньому повинні бути зображення в масштабі, які допоможуть зрозуміти розмір товарів. Фотографії під різними кутами допомагають побудувати перспективу і полегшують процес прийняття рішень. Дуже важливо надати фотографії в реальних умовах, щоб допомогти споживачу зробити правильне судження про пропозицію.
- Прийняти мінімалістичний дизайн
Мінімалізм – це сучасний спосіб ведення бізнесу. Замість того, щоб втомлювати відвідувачів великою кількістю інформації, зробіть її зрозумілою і простою.
Мінімалістичний дизайн завжди звертає увагу на найважливіші речі.
Він привертає увагу відвідувачів динамічними зображеннями, анімацією і зручністю використання кожного продукту.
- Контент, який створюють користувачі
За даними Yotpo, 77% споживачів віддають перевагу фотографіям продуктів від покупців, а не від професійних фотографів. Призначений для користувача контент зміцнює лояльність клієнтів. Тому завжди треба заохочувати своїх клієнтів та надавати рецензії, підкріплені зображеннями продуктів, на які вони натискають, і оцінювати товари. Це не тільки допоможе краще зрозуміти своїх клієнтів, але й змусить їх відчути себе почутими та оціненими.
За матеріалами: Delo.ua
Читайте також –
Постріл в «молоко»: три основні помилки в маркетингу, які допускають 95% компаній