Дослідження KPMG: топ-7 тенденцій роздрібної торгівлі в 2019 році (+відео)
Cегмент рiтейлу у поточному році продовжить трансформації, спрямовані на встановлення більш тісного зв’язку з споживачем. Які головні тенденції визначатимуть його майбутнє.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Відповідно до нового дослідження KPMG «Тенденції роздрібної торгівлі 2019», основною рушійною силою на ринку роздрібної торгівлі у 2019 році буде персоніфікація продуктів, що збільшить використання нових технологій та експериментів у галузі.
Експерти KPMG Global виділяють такі основні тенденції:
1. Від колективного до персоналізованого
Використання даних про клієнтів дає глибоке розуміння поведінкових звичок споживачів для забезпечення гіперперсоналізації.
2. Споживачі гарно обізнані в цінах
Споживачі очікують, що ціна відображатиме місію бренда: цінності, зручність та досвід.
3. Використання голосових технологій
Люди почуваються комфортніше при спілкуванні з роботами, роботи стають ближчими до людей у процесі взаємодії.
4. Забезпечення досвіду – нова норма
Рітейл активно експериментує з досвідом як найпотужнішим інструментом для завоювання та утримання клієнтів.
5. Екологічність
Зростає дружнє ставлення до планети. Споживачі здійснюють покупки, керуючись емоціями та цінностями так само, як і вартісними показниками.
6. Соціальні медіа – складова здійснення покупки
Споживачі все частіше використовують їх як основну точку взаємодії з брендами та компаніями.
7. Від транзакції до постачальника послуг
Платформи розробляють рішення та продукти, що допоможуть збирати дані про покупця для ритейлерів.
«Глобальні тенденції приходять в Україну із запізненням. Але варто зазначити, що українські рітейлери мають великий потенціал для переходу на цифрові технології. Цей процес могла б прискорити кооперація з технологічними стартапами, кількість яких збільшується в Україні з кожним роком», – вважає Сергій Гаспарян, партнер, керівник галузевої практики споживчого сектора та сектора технологій KPMG в Україні.
Нагадаємо, у 2018 році основними трендами за результатами аналогічного дослідження були названі зростання важливості клієнтського досвіду та вражень від брендів, збільшення використання штучного інтелекту у процесі комунікації компаній зі споживачами, посилення свідомого вибору споживача.
Читайте також –
Унікальний клієнтський досвід, персоналізація і продовження діджіталізаціі: основні тренди 2019 року