Дослідження KPMG: топ-7 тенденцій роздрібної торгівлі в 2019 році (+відео)

Дослідження KPMG: топ-7 тенденцій роздрібної торгівлі в 2019 році (+відео)

25.04.2019 12:30
  487
Виктор Нагорский

Cегмент рiтейлу у поточному році продовжить трансформації, спрямовані на встановлення більш тісного зв’язку з споживачем. Які головні тенденції визначатимуть його майбутнє.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Відповідно до нового дослідження KPMG «Тенденції роздрібної торгівлі 2019», основною рушійною силою на ринку роздрібної торгівлі у 2019 році буде персоніфікація продуктів, що збільшить використання нових технологій та експериментів у галузі.

Експерти KPMG Global виділяють такі основні тенденції:

1. Від колективного до персоналізованого

Використання даних про клієнтів дає глибоке розуміння поведінкових звичок споживачів для забезпечення гіперперсоналізації.

2. Споживачі гарно обізнані в цінах

Споживачі очікують, що ціна відображатиме місію бренда: цінності, зручність та досвід.

3. Використання голосових технологій

Люди почуваються комфортніше при спілкуванні з роботами, роботи стають ближчими до людей у процесі взаємодії.

4. Забезпечення досвіду – нова норма

Рітейл активно експериментує з досвідом як найпотужнішим інструментом для завоювання та утримання клієнтів.

5. Екологічність

Зростає дружнє ставлення до планети. Споживачі здійснюють покупки, керуючись емоціями та цінностями так само, як і вартісними показниками.

6. Соціальні медіа  – складова здійснення покупки

Споживачі все частіше використовують їх як основну точку взаємодії з брендами та компаніями.

7. Від транзакції до постачальника послуг

Платформи розробляють рішення та продукти, що допоможуть збирати дані про покупця для ритейлерів.

«Глобальні тенденції приходять в Україну із запізненням. Але варто зазначити, що українські рітейлери мають великий потенціал для переходу на цифрові технології. Цей процес могла б прискорити кооперація з технологічними стартапами, кількість яких збільшується в Україні з кожним роком», – вважає Сергій Гаспарян, партнер, керівник галузевої практики споживчого сектора та сектора технологій KPMG в Україні.

Нагадаємо, у 2018 році основними трендами за результатами аналогічного дослідження були названі зростання важливості клієнтського досвіду та вражень від брендів, збільшення використання штучного інтелекту у процесі комунікації компаній зі споживачами, посилення свідомого вибору споживача.

Читайте також – 

Унікальний клієнтський досвід, персоналізація і продовження діджіталізаціі: основні тренди 2019 року


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку