Топ-7 платників податків у рітейлі України: АТБ, Епіцентр К, Сільпо, Metro, Ашан та інші
Державна податкова служба України представила топ-100 найбільших платників податків за 2019 рік. У цьому списку є також і представники рітейлу та логістики.
Цей матеріал доступний російською мовою
Офіційне видання ДПС України – Вісник. Офіційно про податки – опублікувало черговий рейтинг компаній, які перераховують до державного та місцевих бюджетів найбільше податків і зборів. Як і раніше, у 2019 році список очолюють підприємства нафтогазової та енергетичної сфер, виробники тютюну, держмонополії, такі як Укразлізніця, і державний же ПриватБанк.
Тим не менш у сотню найкращих платників податків увійшло сім компаній, які пов’язані з роздрібною торгівлею. А два класичних рітейлери потрапили в топ-30 найбільших платників податків. Так, безумовним лідером серед рітейлерів за розміром сплачених податків є найбільша продуктова мережа країни АТБ, яка перерахувала до бюджету майже 6,77 млрд грн, що на 49% більше ніж у 2018 році. Це дозволило мережі піднятися за рік одразу на три позиції в рейтингу: з 16-го на 13-е місце.
Другим великим платником зі сфери класичного рітейлу є де-факто монополіст в сегменті DIY – компанія Епіцентр К. Вона сплатила лише на 6,7% більше ніж торік, при цьому “з’їхавши” з 28-го на 30-е місце з показником майже 2,5 млрд грн.
Більше у Нова пошта, яка також має безпосереднє відношення до торгівлі та займає 27 позицію. Крім АТБ та Епіцентру з торгових мереж в список увійшли Сільпо (41-е місце), McDonalds (54-е), Metro (66-е) і Ашан (77-е).
На жаль, крім АТБ та Епіцентр К всі представники галузі, що потрапили до рейтингу, скористались своїм правом не розголошувати суми сплачених ними податків. Тому інші цифри можна лише припускати, орієнтуючись на показники більш відкритих компаній, що знаходяться в топ-100 вище і нижче рітейлерів.
Значно піднявся в рейтингу Ашан, який іще у 2018 році взагалі перебував за межами першої сотні платників, займаючи 110 місце. Зараз цей рітейлер сплатив до бюджетів усіх рівнів в межах 720-756 млн грн податків. Значною мірою повернення в топ-100 українського підрозділу французької компанії Ашан обумовлено поглинанням мережі Караван та відкриттям нових магазинів.
Читайте також –
Топ-15 платників податків в рітейлі та девелопменті України: АТБ, Епіцентр, Сільпо та інші