Вітер змін: топ-5 нових тенденцій в маркетингу в 2019 році

Вітер змін: топ-5 нових тенденцій в маркетингу в 2019 році

20.02.2019 04:00
  821
Іван Зайцев

На що варто звернути увагу для підвищення впізнаваності товарів і брендів, чим заінтригувати споживачів і які тонкощі маркетингу будуть ключовими в цьому році.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Портал vc.ru опублікував одну з версій: на які нововведення в маркетингу варто звернути увагу профільним фахівцям в 2019 році. Частина з тенденцій вже знайома професіоналам із попереднього досвіду, але тільки в цьому році вони виходять на перший план. RAU підготував адаптовану версію матеріалу.

Мобільний маркетинг

Кількість споживаного контенту зі смартфонів збільшується з кожним днем. За статистикою, людина користується гаджетом більше трьох годин в день: читає новини, робить покупки, замовляє їжу. Близько 85% особистого листування в соціальних мережах відбувається через телефон. І в 2019 році дана тенденція буде набирати обертів. Варто задуматися, як адаптувати бізнес під сучасну техніку.

Live-відео

Лінь – двигун прогресу. Тенденція до спрощення також спостерігається в сфері маркетингу. Замість звичних фото і текстових матеріалів аудиторія вважає за краще дивитися відео на сторінках улюблених брендів. Експерти впевнені, що найбільший ROI дають саме відеоролики. Вони утримують інтерес глядача необхідний час, не вимагаючи при цьому особливих фінансових затрат.

Чат-боти

Чат-боти – популярна тема, яку активно просувають в сферу бізнесу. Боти завжди залишаються на зв’язку і готові давати відповіді на першу вимогу клієнта. Звичайно, якщо питання не буде виходити за рамки стандартів. Навіть самі користувачі стверджують, що для них краще поспілкуватися з ботом, ніж звернутися в техпідтримку.

Інтерактивний контент

Тісна взаємодія продавця і покупця – гарантія успішної угоди в 2019 році. Як інтератівний контент можуть бути використані різні варіанти: тести, опитувальники, вікторини. Наприклад, за минулий рік компанія Crispin Porter збільшила свої обороти завдяки створенню додатка віртуальної реальності, при якій потенційний покупець міг покататися на обраному авто в режимі реального часу.

соцсети социальные сети

Соціальні мережі

Уявити сучасне життя без соціальних мереж неможливо. Щодня користувач відвідує десятки ресурсів: Twitter, Telegram, Facebook, Instagram. У 2018 року кількість відвідувачів соцмереж збільшилась до 3 млрд осіб. Соціальні мережі перестали бути місцем для організації дозвілля та спілкування з приятелями.

У 2019-му соцмережі: інструмент для успішного просування бізнесу. Якщо ставити за мету успішний розвиток, обов’язково треба використовувати даний факт.

Читайте також –

Топ-10 тенденцій в маркетингу, на які варто звернути увагу в 2019 році


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку