Готовність купувати: інтернет-магазини збільшили охоплення аудиторії в топ-25 UAnet за жовтень
Виборча кампанія вплинула на інтереси інтернет-користувачів. У жовтні українці активно цікавилися новинами, але не забували про навчання і шопінг. Цей матеріал доступний російською мовою Дослідницька компанія TNS Ukraine опублікувала рейтинг найпопулярніших сайтів UAnet за жовтень 2020 року. Як свідчать дані рейтингу Kantar CMeter, в жовтні більшість новинних порталів істотно збільшили свої аудиторії. Найпопулярнішими новинними ресурсами … Читати далі Готовність купувати: інтернет-магазини збільшили охоплення аудиторії в топ-25 UAnet за жовтень
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити