Готовність купувати: інтернет-магазини збільшили охоплення аудиторії в топ-25 UAnet за жовтень
Виборча кампанія вплинула на інтереси інтернет-користувачів. У жовтні українці активно цікавилися новинами, але не забували про навчання і шопінг.
Цей матеріал доступний російською мовою
Дослідницька компанія TNS Ukraine опублікувала рейтинг найпопулярніших сайтів UAnet за жовтень 2020 року. Як свідчать дані рейтингу Kantar CMeter, в жовтні більшість новинних порталів істотно збільшили свої аудиторії. Найпопулярнішими новинними ресурсами були Pravda.com.ua, Nv.ua, Unian.net, 24tv.ua, Gordonua.com, Tsn.ua, Korrespondent.net.
Українці також активно відвідували сайти вузів в зв’язку з початком навчального року та переходом на дистанційне навчання. Про це свідчить збільшення охоплення домену вузів України Edu.ua.
Маркетплейсам та інтернет-магазинам вдалося зберегти увагу українців, які активно цікавилися товарами на Rozetka.com.ua, Prom.ua, Olx.ua, Ria.com, Allo.ua і Bigl.ua.
Хоча Rozetka трохи знизила охоплення порівняно з показниками вересня, але вона як і раніше входить до п’ятірки найбільш відвідуваних сайтів UAnet з показником охоплення аудиторії 43,9%. У той же час торгові майданчики Prom.ua та особливо Olx.ua продовжували покращувати свої позиції. Зокрема, агрегатор оголошень Olx.ua піднявся на одну сходинку, зайнявши 7-у позицію рейтингу з показником 40%.
Сайт Allo.ua продовжив “сповзати” до кінця списку (тепер уже на 23-му місці), зате в рейтинг найпопулярніших сайтів України повернувся Сomfy.ua, причому відразу на 18-у позицію з показником 16,9% охоплення.
Трійка лідерів залишається незмінною: Google, Youtube, Facebook.
Читайте також –
Осінній настрій: інтернет-магазини скоротили охоплення в топ-25 UAnet за серпень