
“Не жіноча” справа: як велика війна вплинула на гендерне співвідношення в ритейлі


Компанія Factum Group на замовлення Інтернет асоціації України (ІнАУ) провела дослідження популярності сайтів серед українських інтернет-користувачів у квітні 2019 року. У топ-25 потрапили і великі компанії сфери e-commerce.
Цей матеріал доступний російською мовою
Зокрема, на сьомому місці з середнім значенням денної частки аудиторії за місяць (СДЧ) в 11% зміцнився сервіс olx.ua. Його місячне охоплення в минулому місяці склало 36%, тоді як в березні цей показник становив 41%.
На 12-му місці рейтингу розмістився маркетплейс Prom.ua. Його СДЧ у квітні було на рівні 7%, а охоплення – 34% в порівнянні з 35% в березні. Найбільший інтернет-супермаркет України Rozetka.ua в квітневому рейтингу знову зайняв 14-е місце з показником СДЧ в 6%. Місячне охоплення інтернет-магазину в минулому місяці склало 32% (в березні було 35%).
Ще один представник сегмента онлайн-торгівлі в рейтингу – Aliexpress.com – зайняв 18-е місце з середнім значенням денної частки аудиторії за місяць в 4%. Його місячне охоплення, як і у всіх інших учасників рейтингу, в минулому місяці знизилося. В порівнянні з березнем з 20% до 15%.
Читайте також попереднє дослідження –
Топ-25 сайтів UAnet за березень: найпопулярніші e-commerce-майданчики – olx, Rozetka та Prom.ua