Лютневі рокіровки в топ-25 сайтів UAnet: мінус Аllo, просідання Rozetka, зростання OLX і Prom.ua
Дослідницька компанія TNS Ukraine представила щомісячний рейтинг найпопулярніших сайтів українського сегменту інтернету. Третина порталів з топ-25 пов’язана з сегментом електронної торгівлі.
Цей текст доступний російською мовою
Згідно з даними чергового дослідження UAnet, проведеного TNS Ukraine, трійка лідерів залишається незмінною: Google, Youtube, Facebook. За підсумками лютого з рейтингу вилетів останній з інтернет-магазинів техніки та електроніки: Allo.ua. Найпопулярнішим порталом сфери e-commerce продовжує залишатися Rozetka.ua, хоча і тут сталася несподівана рокіровка.
Rozetka.ua, яка завоювала в січні почесне 5-е місце, в минулому місяці втратила аж дві позиції і опинилася на 7-му місці з охопленням 10 304 740 користувачів (проти 10 845 820 в січні).
Слабкістю інтернет-супермаркету скористалися OLX.ua і і Prom.ua, які тепер займають п’яту та шосту позиції рейтингу відповідно. Втративши в січні одну позицію aliexpress.com стійко утримує 15-е місце.
Слідом за comfy.ua і citrus.ua, залишив топ-25 найбільш відвідуваних сайтів українського сегменту інтернету і Аllo.ua. Нагадаємо, в січні ресурс показав відмінний результат: тоді Аllo.ua змістився відразу з 23-го на 17-е місце, при тому, що інтернет-магазини техніки, електроніки і гаджетів comfy.ua і citrus.ua, випали з топ-25 сайтів UAnet.
Проте в рейтинг повернулися novaposhta.ua і hotline – вони займають 22-е і 25-е місця відповідно.
Читайте також –
Рейтинг UAnet за січень: Allo покращує позиції, а Comfy і Цитрус випали з топ-25