Топ-20 сторінок українських ТРЦ у Facebook та Instagram за І півріччя 2024 року

Топ-20 сторінок українських ТРЦ у Facebook та Instagram за І півріччя 2024 року

23.08.2024 09:00
  1349
Дарія Осіїк

Традиційне лідерство львівського ТРЦ та незначні зміни в рейтингу: як змінилися позиції ТЦ/ТРЦ у Facebook та Instagram станом на серпень 2024 року.

Українські ТРЦ продовжують активно працювати, впроваджувати нові послуги, оновлювати tenant-mix та взаємодіяти зі своєю аудиторією. Вони не лише залучають новий орендарів та розширюють зону фуд-кортів, а й проводять різноманітні цікаві події та реалізують цікаві рекламні кампанії. Це дозволяє ТРЦ поступово покращувати свої показники та нарощувати нову аудиторію. Хоча дехто, все ж таки, дещо втратив свої позиції в соціальних мережах.

Як цього разу виглядає перша двадцятка ТЦ/ТРЦ за кількістю фоловерів у соцмережах – у матеріалі RAU.

RAU аналізує сторінки методом вибірки найбільших і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений у топ-100 сторінок згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила у фінальний топ, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.

ТРЦ у Facebook

Загалом в рейтингу ТРЦ у Facebook суттєвих перестановок знову не трапилось. У першій десятці лідерів майже не відбулось змін. За виключенням прориву ТРЦ Злата Плаза, який піднявся з 12-ї на 9-ту позицію, збільшивши кількість прихільників на шість тисяч. Відповідно, ТРЦ King Cross Leopolis опустився на десяту позицію, а ТРЦ Retroville вилетів з першої десятки, опинившись цим разом на 12-тій сходинці.

ТРЦ Forum Lviv продовжує займати лідируючу позицію, збільшивши кількість фоловерів на п’ять тисяч. ТРЦ Ocean Plaza знову посідає друге місце, хоча за останній час він втратив 1000 користувачів. Але ТРЦ Gulliver, який збільшив свою аудиторію на 2000, ще далеко до того, щоб обігнати ТРЦ Ocean Plaza. 

Втратив 1000 фоловерів також ТРЦ Lavina Mall, а Victoria Gardens Lviv та Мануфактура Outlet Village, навпаки, збільшили кількість своїх прихільників.

ТРЦ Retroville та ТРЦ Riviera Shopping City розділили разом 12-те місце, маючи 60 000 читачів. Вдалось наростити аудиторію також ТРЦ Lubava та ТРЦ Hollywood Mall, які зараз мають 38 000 та 35 000 прихільників відповідно. Одну тисячу фоловерів втратив тимчасово непрацюючий херсонський ТРЦ Fabrika. 

ТРЦ в Instagram

В змаганнях за кількість читачів в Instagram так само впевнено лідирує ТРЦ Forum Lviv, який, нарешті, отримав свої перші 100 000 прихільників. На другому місці знову знаходиться ТРЦ Fabrika, не змінивши кількість своїх фоловерів. Далі знаходиться ЦУМ Київ, якому вдалось дещо наростити аудиторію.  

Активно працює зі своєю онлайн-аудиторією в Instagram ТРЦ Злата Плаза, що піднявся з восьмої на шосту сходинку, збільшивши кількість своїх фоловерів більш ніж на 10 000 підписників. На одну сходинку вдалось піднятись ТРЦ Lubava, яка зараз перебуває на дев’ятому місці. А ТРЦ Ocean Plaza відповідно опустився на десяте місце. 

Стрімкий підйом цього разу зробив ТРЦ Respublika Park, злетівши з 19-го на 12-те місце в рейтингу і збільшивши свою аудиторію в Instagram на 12 800. Дві позиції цього разу втратив ТРК МОСТ-Сіті, опустившись з 16-го на 18-те місце. 

А от ТРЦ Blockbuster Mall цього разу якісно підійшов до комунікації зі своєю аудиторією. В результаті йому вдалось збільшити кількість підписників до 28 700, обігнавши ТРЦ Оазис та ТРК МОСТ-Сіті. Закриває рейтинг в Instagram ТРК Проспект, який зараз має 22 тисячі підписників.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку