
Топ-20 українських ритейлерів у Facebook та Instagram за підсумками І кварталу 2025 року


Хто вирвався вперед, а хто навпаки тупцюється на місці чи здає позиції: як змінились рейтинги ритейлерів за кількістю підписників у двох найпопулярніших соцмережах за підсумками літа 2024 року.
Представляємо щоквартальний рейтинг ритейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців, а також тих, хто представлений в рейтингу згідно з аналітичним сервісом Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.
Перший квартал 2025 року ознаменувався цікавими змінами у рейтингу найпопулярніших Facebook-сторінок українських ритейлерів. Соціальна мережа залишається важливим інструментом для спілкування з клієнтами, тому кількість підписників є показником лояльності та впізнаваності бренду.
Перше місце впевнено утримує сторінка Makeup з 2,4 мільйонами підписників. Косметика та товари для краси завжди є популярними в соціальних мережах, тому лідерство цього ритейлера не дивує.
Друге та третє місця посідають Rozetka (975 тис.) та Лінія магазинів Eva (952 тис.) відповідно. Ці ритейлери демонструють стабільне зростання аудиторії та активно використовують Facebook для спілкування з клієнтами.
Стабільно тримаються своїх позицій ритейлери товарів для дому та будівництва. Епіцентр К займає четверте місце з 727 тисячами підписників, а Jysk Ukraine замикає двадцятку з 298 тисячами.
Зростає популярність мереж супермаркетів. Сільпо збільшила кількість своїх шанувальників у Facebook аж 100 тисяч і піднялась з 13-ї на 7-му сходинку. А мережа Metro Україна піднялась з 16-ї на 15-ту позицію, збільшивши кількість підписників на 5 тисяч.
Зрівнялись у кількості підписників мережа жіночого одягу Must have та мережа дитячих магазинів Антошка. Обидва ритейлери зараз посідають 12-те місце в рейтингу, маючи по 434 тисячі фанів.
Ритейлер Comfy цього разу обігнав мережу мультимаркетів Аврора, посівши 8-ме місце зі своїми 490 тисячами підписників.
І вітаємо мережу Цитрус, яка знову повернулась до двадцятки лідерів, наростивши свою аудиторію у Facebook до 300 тисяч.
Instagram продовжує залишатися однією з найпопулярніших соціальних мереж в Україні, особливо серед молоді. Для ритейлерів це чудова можливість продемонструвати свої товари, залучити нових клієнтів та підвищити впізнаваність бренду.
У цій соціальній мережі перше місце займає сторінка Solmar (@solmar_official) з 1 мільйоном підписників. На другому місці знаходиться бренд Kochut (@kochut_jewelry) з 958 тисячами підписників. Ювелірні вироби Kochut відрізняються унікальним дизайном та високою якістю, що приваблює велику аудиторію. Проте останнім часом компанія втратила близько 50 тисяч фанів.
Третє місце займає Лінія магазинів Eva (@eva.ua) з 811 тисячами підписників.
Цікаво, що у цій двадцятці ми також маємо двох гравців, які опинились на одній позиції: мережа Алло (@allo) та мережа (@jyskua) розділили 13-те місце у рейтингу, маючи по 325 тисяч підписників Instagram.
Опустилася на дві сходинки Rozetka (@rozetkaua) (480 тисяч підписників), поступившись ритейлерам Gepur (@gepurofficial), Аврорі (@avrora.multimarket) та OnebyOne (@onebyoneua).
Закриває двадцятку Мережа Цитрус (citrus_ua), що має наразі 248 тисяч фанів.