Півроку пройшло: топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram у липні 2021 році
Хто з рітейлерів і ТРЦ входить до числа лідерів за кількістю фоловерів у Facebook та Instagram станом на липень 2021 рік.
Цей текст доступний також російською мовою
Представляємо рейтинг рітейлерів, які зібрали найбільшу кількість прихильників у найпопулярніших соцмережах світу. RAU аналізувала сторінки методом вибірки найбільш великих і відомих роздрібних гравців і об’єктів комерційної нерухомості, а також тих, хто представлений в рейтингу Facebook згідно аналітичного сервісу Socialbakers. Якщо з якихось причин ваша сторінка не потрапила до фінального топу, пишіть нам на e-mail news@rau.ua.
Рітейлери в Facebook
За підсумками першої половини літа, найпопулярнішими Facebook-сторінками серед рітейлерів в Україні залишаються Rozetka, Лінія магазинів EVA і Watsons. Далі на 10-му рядку виявляємо нового гравця в рейтингу – мережу магазинів Аврора, в якої не лише 600 магазинів по Україні, які досі не враховувало більшість аналітиків ринку, але й близько 300 000 фоловерів у Facebook. Отакої.
Трохи нижче сторінка Varus майже порівнялася за кількістю шанувальників у Facebook з Yakaboo, а Фокстрот – з Brocard, проте усі поки залишилися на своїх місцях. Скоріше за все – ненадовго.
Неочікувану перемогу отримав Metro Cash & Carry Ukraine над Сільпо у Facebook, які помінялися місцями – 17 і 18 місце відповідно. Через нового гравця з 20-ки була витіснена сторінка Будинок Іграшок, тож наразі рейтинг найбільших замикає Marc & André Ukraine.
Рітейлери в Instagram
Instagram цього разу виявився практично без якихось цікавих подій у рейтингу. Відмітку у 200 000 фоловерів перетнули сторінки рітейлерів Фокстрот и Vovk. Ювеліри Kochut поки зупинили зростання і залишаються на першій сходинці все з тими ж самими 1,2 млн фоловерів.
Все ближче до Watsons підтягується сторінка Алло і вже в найближчий час може претендувати на четверте місце інстаграмних перегонів, якщо, звичайно, не збавить темпів, або Watsons не почне нарощувати відрив.
На своїх місцях залишаються також трійка замикаючих 20-ку рітейлерів – Yakaboo, O bag і Must Have, які розмістилися з 18-ї по 20-ту сходинку рейтингу. Рітейлери пішли на літо у спокійне плавання, безумовно, очікуючи восени третій локдаун. Тож не дивно, що бюджети на просування усі економлячть.
Читайте також –
Після локдауну: топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram у травні 2021 році