Топ-20 Facebook-сторінок українських рітейлерів і ТРЦ за квітень-травень 2019
Хто з рітейлерів і торгових центрів входить в число лідерів за кількістю фоловерів в Facebook і динаміці розвитку на кінець весни 2019 року.
Цей текст доступний також російською мовою
Ні вибори, ні травневі, ні “давайте вже після свят” – ніщо не зупиняє процес social media marketing. І поки весь світ живе своїм життям і спостерігає хіба що за баталіями “Гри престолів”, в Facebook відбувається своя битва, в якій переможцю дістанеться “метафоричний” трон – кращі позиції в рейтингу найулюбленіших користувачами сторінок. Що цікавого відбувалося в 20-ці кращих рітейлерів і ТРЦ навесні – в огляді RAU.
Ніколи такого не було і ось знову. У топ-3 рейтингу найпопулярніших official pages серед рітейлерів в Україні серйозні зміни. EVA зломила опір Алло, який так тріумфально завершив 2018 рік у трійці лідерів, і виявилася попереду. З тих пір багато чого змінилося. А тепер ось ще ювелірний рітейлер Kochut наздогнав – 1500 фанів різниця – для ужгородського ювелірів з їх феноменальною динамікою зростання ні про що.
Comfy став просто нестримний – мало того, що серіали спойлерить і обійшов постійного конкурента по позиціях у Facebook Mi Ukraine, так ще й JYSK Ukraine залишив позаду. Водночас сторінка Mi Ukraine залишає наш рейтинг, так як була перейменована в Xiaomi Ukraine і відтепер представляє скоріше бренд гаджетів, аніж мережу Mi Store. А це вже інша категорія. Ситуацією із задоволенням скористався Marc & André Ukraine і закріпився на 10 місці топу.
На щабель вище піднявся MOYO.ua. І тепер Citrus-у, який знаходиться над ним, є про що нервувати – амбітний конкурент по Facebook може посунути “помаранчевого” вже в першій половині літа. Трохи нижче розгулялося Metro Cash&Carry Ukraine. І не те, щоб стрибнути вище голови відразу на дві позиції в топі – річ рідкісна, але для єдиного FMCG-рітейлера в рейтингу це помітний успіх.
3 000 фанів втратив Епіцентр К. Мабуть тому, що жартувати менше в Facebook стали. Замикає 20-ку Космо. За ним йдуть АТБ, Brocard, Сільпо і Всі.Свої.
Що стосується темпів зростання, то згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, “пальма першості” очікувано дісталася EVA.
А далі починаються сюрпризи – Сільпо явно має намір потіснити Космо в 20-ці офіційних сторінок за кількістю шанувальників. Ще один “нежданчик” – мережа магазинів українських товарів UAmade, яка не тільки активно продовжує експансію по країні, але і розвиває свій успіх в Facebook. Втім при їх 50 000 фоловерів навіть з таким темпом зростання знадобиться не менше року, щоб потіснити завсідників рейтингу. Але свій стадіон скоро зберуть (НСК “Олімпійський” вміщує 70 000 чоловік).
В топі ТРЦ перші перестановки починаються лише на 7-8 позиціях. ТРЦ Victoria Gardens обійшов ЦУМ Київ. Міст-Сіті, в свою чергу, ближче підібрався до Lavina Mall. Якщо порівнювати темпи зростання обох ТРЦ в Facebook в останні місяці, то для дніпрян обійти киян – питання одного-двох місяців.
ТЦ Globus нарешті досяг свого пункту призначення і опинився попереду ТРЦ DreamTown. Але різниця всього в кілька десятків фоловерів. Зате DreamTown поміняв свою споконвічно смугасту аватарку (з 2012 року стояла!).
На п’яти киянам наступає Злата Плаза і, активність, треба помітити, на сторінці ТРЦ, як для даного сегмента, завидна. До літа рівненський торговельний центр може обійти і Globus, і DreamTown.
В іншому топ залишився без будь-яких перестановок. Але не будемо виключати раптові повороти і чиїсь фіаско в цій Digital-грі в найближчому майбутньому.
У п’ятірці найбільш швидкозростаючих Facebook-сторінок торгово-розважальних центрів України практично без сюрпризів. Згідно з даними аналітичного сервісу Socialbakers, велетні рейтингу демонструють завидну активність в SMM не перший місяць.
Читайте також
Корисні оновлення для бізнесу в соцмережах і месенджерах в квітні