Топ-10 продуктових рітейлерів України за кількістю магазинів
У 2019 році продуктові рітейлери в Україні відкрили майже 700 нових магазинів, що стало рекордним показником для ринку.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише портал Retailers, дослідницька компанія GT Partners Ukraine підготувала традиційний звіт про торговельних операторів українського ринку FMCG-рітейлу і темпи їх розвитку в 2019 році.
За даними аналітиків, станом на кінець 2019 року лідером за кількістю магазинів в українському продуктовому рітейлі залишалася мережа АТБ-маркет, що об’єднувала 1078 магазинів. У трійці лідерів також розмістилися групи Fozzy (Сільпо, Фора, Le Silpo, Thrash!, Fozzy C&C, Favore) і Volwest (Наш Край, Spar), які на кінець року налічували 561 і 277 магазинів відповідно.
За інформацією GT Partners Ukraine, в минулому році продуктові мережі в Україні сумарно відкрили 697 магазинів. З моменту початку моніторингу компанією продуктового ринку в 2009 році, продовольчі оператори вперше відкрили за рік понад 600 нових торгових точок. Для порівняння, в 2018 році в Україні було відкрито 505 магазинів, а в 2017-му – 511.
З відкритих в минулому році 697 торгових точок, 518 відкрилися в нових локаціях, всі інші змінили вивіску в результаті ребрендингу, переуступки прав оренди чи поглинання.
При цьому лідерами за темпами розвитку в минулому році стали АТБ, Volwest Group, столична мережа магазинів біля дому Коло, а також Fozzy Group і ЕКО маркет.
За матеріалами: Retailers
Читайте також –
Топ-10 аптечних мереж за кількістю магазинів та інші підсумки фармринку-2019