Цифрова ера: топ-10 маркетинг-директорів в українському e-commerce-рітейлі

Цифрова ера: топ-10 маркетинг-директорів в українському e-commerce-рітейлі

18.04.2019 08:10
  1688
rau

Директори з маркетингу компаній Золотой век, Citrus.ua, 27.ua, Comfy, MOYO.ua, Intertop та інших увійшли в список кращих СМО e-commerce України.

Цей текст доступний також російською мовою

Місяць тому в блозі маркетингового агентства Netpeak закінчилося голосування за кращих маркетинг-директорів в e-commerce України. У список увійшли директори з маркетингу та керівники digital-напрямів e-commerce-проектів. Причому електронна комерція розумілася в широкому значенні: всі B2C-проекти, які заробляють, продаючи онлайн.

Інформацію збирали у відкритому доступі й уточнювали у гравців ринку. Якщо маркетинг проекту очолюють засновники компаній, вони також брали участь у рейтінгу.

До 15 березня кандидати могли запропонувати своє фото та біографію для розміщення у рейтинзі, а збір голосів вівся до 19 березня включно. RAU вибрала з даного списку топ-менеджерів компаній, безпосередньо пов’язаних з роздрібною торгівлею.

1 місце (4400 голосів)

Дмитро Бараней, Head of Ecommerce Золотой век

Понад 10 років в інтернет-комерції, з них п’ять років в digital-агенції. На початку 2018-го очолив напрямок електронної комерції компанії Золотой век, за підсумками року показники інтернет-магазину зросли на третину.

Ключові компетенції: розробка digital-стратегії, автоматизація процесів і налаштування наскрізної аналітики, формування та управління віддаленими командами, запуск масштабних проектів в e-commerce, IT, телекомунікаціях, фінансах, рекламному бізнесі.

Плани на 2019 рік: зберегти лідерські позиції інтернет-магазину, розширити географію доставки та автоматизувати процеси продажів.

4 місце (1400 голосів)

Андрій Бігун, Head of Digital Citrus.ua

29 років, команда складається з 12 чоловік. Щомісяця в управлінні знаходиться 50 рекламних кампаній.

Основние досягнення:

  • збільшення відвідуваності сайту на 42%;
  • збільшення ефективності рекламних кампаній на 60%;
  • потрапляння в топ-3 інтернет-магазинів України.

Ключовий проект 2018 року – Black Friday, досягнення:

  • відвідуваність сайту зросла в 3,2 рази в порівнянні з п’ятницею минулого року;
  • ефективність проекту виросла в 2,6 рази

До Цитрус займався розвитком kasta.ua, foxtrot.com.ua.

5 місце (1400 голосів)

Андрій Труш, керівник відділу маркетингу 27.ua

В проекті три роки з дня заснування.

Досягнення:

  • трафік сайту виріс до більш ніж 6,5 млн відвідувачів;
  • за короткі терміни вдалося вийти в топ інтернет-магазинів України;
  • всіма маркетинговими активностями займається інхаус-команда.

7 місце (1000 голосів)

Саша Жиляєв, Head of Digital Comfy

В маркетингу 16 років, в COMFY з моменту створення.

П’ять років очолює департамент діджитал-маркетингу.

 

 

8 місце (955 голосів)

Олег Любарець, Head of Digital MOYO.ua

Багаторічний досвід роботи в Brainberry, Slando (OLX), Depositphotos і Karabas.com дозволив практично з нуля і в стислі терміни сформувати професійну команду, яка істотно поліпшила ринкові показники компанії.

 

11 місце (516 голосів)

Валерія Толочина, CMO Intertop Ukraine

Більше 17 років працює в сфері реклами, маркетингу і PR. З 2010 року – маркетинг-директор омніканального fashion-рітейлера Intertop Ukraine, що об’єднує мережі магазинів взуття та одягу Intertop, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face та онлайн -магазин intertop.ua.

З 2011 по 2018 рік команда Intertop створила 17 fashion-колаборацій з талановитими українськими дизайнерами, що вивело власну торгову марку Braska на новий рівень. Intertop Ukraine – активно зростаючий онлайн-гравець в своєму сегменті, продажі онлайн-магазину зросли на 64%, а продажі через інтернет (OBS) зросли більш ніж в 3,6 рази в порівнянні з попереднім роком.

12 місце (454 голоси)

Андрій Онопрієнко, Head of E-commerce SOVA jewelry house

Більше п’яти років досвіду роботи в сфері електронної комерції, останні два роки в SOVA.

SOVA jewelry house – це ювелірний трендсеттер України. Гасло: “Ми не дотримуємося моди, ми самі створюємо і задаємо тенденції в світі українських ювелірних виробів”.

15 місце (355 голосів)

Анастасія Лігостай, маркетинг-директор Zlato.ua

Понад сім років досвіду в e-commerce. Перші професійні кроки – маркетплейс Prom.ua. У 2016-19 роках: розробка маркетинг-стратегії проекту Zlato.ua. Побудова відділу маркетингу з нуля.

Основні досягнення за 2018 рік:

  • зростання трафіку по проекту на 30%;
  • зростання ефективності рекламних кампаній на 100%;
  • №1 «e-commerce jewelry ритейлер» 2018 року по версії Ukrainian Retail Association.

16 місце (354 голоси)

Наталія Назарчук, CMO Kasta

Стала директором з маркетингу Kasta (раніше modnaKasta) близько року тому, якраз після ренеймінгу компанії.

Kasta бачить свій розвиток в поліпшенні клієнтського досвіду і розвитку нових послуг для клієнта, роблячи онлайн-шопінг швидше, дешевше, краще. Саме тому департамент маркетингу очолила Наталія, раніше (з 2016 року) вона відповідала за клієнтський досвід в Kasta. Напрямки діяльності департаменту – управління брендом, digital marketing, customer care та Kasta Production (власне виробництво фото- і відеоконтенту для сайту).

18 місце (259 голосів)

Михайло Савеліч, CMO Antoshka

11 років в digital-маркетингу, 4 роки працює в мережі Антошка. Починав з e-commerce, але оскільки маркетинг і e-commerce зараз дуже близькі, то з 2017 року займається CMO + e-commerce.

За цей час інтернет-магазин виріс в 4 рази і міцно закріпився в лідерах сегменту товарів для детей.

Читайте також –

Топ-25: найкращі топ-менеджери в рітейлі України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку