Цифрова ера: топ-10 маркетинг-директорів в українському e-commerce-рітейлі
Директори з маркетингу компаній Золотой век, Citrus.ua, 27.ua, Comfy, MOYO.ua, Intertop та інших увійшли в список кращих СМО e-commerce України.
Цей текст доступний також російською мовою
Місяць тому в блозі маркетингового агентства Netpeak закінчилося голосування за кращих маркетинг-директорів в e-commerce України. У список увійшли директори з маркетингу та керівники digital-напрямів e-commerce-проектів. Причому електронна комерція розумілася в широкому значенні: всі B2C-проекти, які заробляють, продаючи онлайн.
Інформацію збирали у відкритому доступі й уточнювали у гравців ринку. Якщо маркетинг проекту очолюють засновники компаній, вони також брали участь у рейтінгу.
До 15 березня кандидати могли запропонувати своє фото та біографію для розміщення у рейтинзі, а збір голосів вівся до 19 березня включно. RAU вибрала з даного списку топ-менеджерів компаній, безпосередньо пов’язаних з роздрібною торгівлею.
1 місце (4400 голосів)
Дмитро Бараней, Head of Ecommerce Золотой век
Понад 10 років в інтернет-комерції, з них п’ять років в digital-агенції. На початку 2018-го очолив напрямок електронної комерції компанії Золотой век, за підсумками року показники інтернет-магазину зросли на третину.
Ключові компетенції: розробка digital-стратегії, автоматизація процесів і налаштування наскрізної аналітики, формування та управління віддаленими командами, запуск масштабних проектів в e-commerce, IT, телекомунікаціях, фінансах, рекламному бізнесі.
Плани на 2019 рік: зберегти лідерські позиції інтернет-магазину, розширити географію доставки та автоматизувати процеси продажів.
4 місце (1400 голосів)
Андрій Бігун, Head of Digital Citrus.ua
29 років, команда складається з 12 чоловік. Щомісяця в управлінні знаходиться 50 рекламних кампаній.
Основние досягнення:
- збільшення відвідуваності сайту на 42%;
- збільшення ефективності рекламних кампаній на 60%;
- потрапляння в топ-3 інтернет-магазинів України.
Ключовий проект 2018 року – Black Friday, досягнення:
- відвідуваність сайту зросла в 3,2 рази в порівнянні з п’ятницею минулого року;
- ефективність проекту виросла в 2,6 рази
До Цитрус займався розвитком kasta.ua, foxtrot.com.ua.
5 місце (1400 голосів)
Андрій Труш, керівник відділу маркетингу 27.ua
В проекті три роки з дня заснування.
Досягнення:
- трафік сайту виріс до більш ніж 6,5 млн відвідувачів;
- за короткі терміни вдалося вийти в топ інтернет-магазинів України;
- всіма маркетинговими активностями займається інхаус-команда.
7 місце (1000 голосів)
Саша Жиляєв, Head of Digital Comfy
В маркетингу 16 років, в COMFY з моменту створення.
П’ять років очолює департамент діджитал-маркетингу.
8 місце (955 голосів)
Олег Любарець, Head of Digital MOYO.ua
Багаторічний досвід роботи в Brainberry, Slando (OLX), Depositphotos і Karabas.com дозволив практично з нуля і в стислі терміни сформувати професійну команду, яка істотно поліпшила ринкові показники компанії.
11 місце (516 голосів)
Валерія Толочина, CMO Intertop Ukraine
Більше 17 років працює в сфері реклами, маркетингу і PR. З 2010 року – маркетинг-директор омніканального fashion-рітейлера Intertop Ukraine, що об’єднує мережі магазинів взуття та одягу Intertop, Armani Exchange, Emporio Armani, Clarks, Ecco, Geox, Marc O’Polo, Napapijri, Skechers, Timberland, The North Face та онлайн -магазин intertop.ua.
З 2011 по 2018 рік команда Intertop створила 17 fashion-колаборацій з талановитими українськими дизайнерами, що вивело власну торгову марку Braska на новий рівень. Intertop Ukraine – активно зростаючий онлайн-гравець в своєму сегменті, продажі онлайн-магазину зросли на 64%, а продажі через інтернет (OBS) зросли більш ніж в 3,6 рази в порівнянні з попереднім роком.
12 місце (454 голоси)
Андрій Онопрієнко, Head of E-commerce SOVA jewelry house
Більше п’яти років досвіду роботи в сфері електронної комерції, останні два роки в SOVA.
SOVA jewelry house – це ювелірний трендсеттер України. Гасло: “Ми не дотримуємося моди, ми самі створюємо і задаємо тенденції в світі українських ювелірних виробів”.
15 місце (355 голосів)
Анастасія Лігостай, маркетинг-директор Zlato.ua
Понад сім років досвіду в e-commerce. Перші професійні кроки – маркетплейс Prom.ua. У 2016-19 роках: розробка маркетинг-стратегії проекту Zlato.ua. Побудова відділу маркетингу з нуля.
Основні досягнення за 2018 рік:
- зростання трафіку по проекту на 30%;
- зростання ефективності рекламних кампаній на 100%;
- №1 «e-commerce jewelry ритейлер» 2018 року по версії Ukrainian Retail Association.
16 місце (354 голоси)
Наталія Назарчук, CMO Kasta
Стала директором з маркетингу Kasta (раніше modnaKasta) близько року тому, якраз після ренеймінгу компанії.
Kasta бачить свій розвиток в поліпшенні клієнтського досвіду і розвитку нових послуг для клієнта, роблячи онлайн-шопінг швидше, дешевше, краще. Саме тому департамент маркетингу очолила Наталія, раніше (з 2016 року) вона відповідала за клієнтський досвід в Kasta. Напрямки діяльності департаменту – управління брендом, digital marketing, customer care та Kasta Production (власне виробництво фото- і відеоконтенту для сайту).
18 місце (259 голосів)
Михайло Савеліч, CMO Antoshka
11 років в digital-маркетингу, 4 роки працює в мережі Антошка. Починав з e-commerce, але оскільки маркетинг і e-commerce зараз дуже близькі, то з 2017 року займається CMO + e-commerce.
За цей час інтернет-магазин виріс в 4 рази і міцно закріпився в лідерах сегменту товарів для детей.
Читайте також –