Сімейна справа: як розвивається торговельна мережа ТМ Родинна ковбаска
Співвласник і генеральний директор компанії Барком Олег Баран про те, як виробник ковбас і м’ясних делікатесів розвиває свій роздріб, нову концепцію магазинів та кооперацію з майстрами hand made товарів. Цей матеріал доступний російською мовою Барком (ТМ Родинна ковбаска) – львівська компанія, яка більше 20 років займається торгівлею продуктами харчування. Зараз це вертикально-інтегрована структура, що займається … Читати далі Сімейна справа: як розвивається торговельна мережа ТМ Родинна ковбаска
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити