Мережа Thrash! Траш! планує відкрити понад 60 магазинів нового формату у 2022 році
У 2022 році торговельна мережа Thrash! Траш! планує відкрити понад 60 нових маркетів у сучасному стилі графіті.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU у прес-службі компанії Fozzy Group, яка розвиває мережу Thrash! Траш!, наразі мережа охоплює близько 90 магазинів у 41-му місті, що обслуговують понад 1 млн гостей щомісяця. Асортимент налічує більше ніж 3000 позицій як вітчизняних виробників, так і власного імпорту Fozzy Group.
У 2021 році Thrash! Траш! відкрив 32 нові маркети формату super. У зв’язку із відкриттям нових маркетів було працевлаштовано майже 500 українців. Загальна площа мережі становить 73 500 кв. м.
Окрім відкриття нових магазинів, у 2022 році Thrash! Траш! планує розвиток таких проектів як «Піца власного виробництва», «Випічка» та «Food to Go», зокрема, впровадження нового унікального асортименту з оригінальними смаками, які розкриють у гостей нові вподобання та смаки.
Пріоритетним напрямком у 2022 році стане створення додаткової цінності для гостей. Thrash! Траш! планує удосконалити сервісну стратегію для отримання задоволення, додаткових емоцій від походу в маркет super Thrash! Траш!.
Довідка. Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Бізнес-інтереси групи охоплюють рітейл, виробництво продуктів харчування, банківську справу, ІТ, логістичний, туристичний і ресторанний бізнеси.
Торгові мережі: Сільпо, Le Silpo, Fozzy, Фора, Thrash!Траш!, Біла ромашка, rіngoo.
Ресторани: «Буланжері», «Дзяо-бар», «Мокрі вуса», Escobar, Positano, Who&Why Drinkery.
Агро-промисловий напрям: ТМ «Ніжин», ТМ «Грінвіль», ТМ «Снятинська птиця», ТМ «Богуславна», ТМ Skadi, ТМ «Лівий&Правий». Агробізнес спеціалізується на рослинництві, тваринництві та овочівництві.
Інші бізнеси: банк «Восток», IT-розробник TemaBit Fozzy Group, логістичний оператор «УВК», доставка Justin, мережа турагенцій Silpo Voyage, мережа спортклубів Apollo.
Читайте також –