Тепловізори для рітейлу: як використовувати відеоспостереження для підвищення продажів та залучення клієнтів

Тепловізори для рітейлу: як використовувати відеоспостереження для підвищення продажів та залучення клієнтів

17.01.2022 08:15
  966
Володимир Тиравський

Камери фіксують поведінку покупців, щоб зрозуміти, як вибирати локацію для відкриття нової торгової точки та як правильно розміщувати товари на полицях, щоб вони краще продавалися.

Як пише портал Delo.ua, у США в штаті Арізона в одній із торгових мереж встановили понад 100 камер, за допомогою яких можна ідентифікувати навіть одну з тисячі цукерок. Відстеження купівельної активності в магазині за допомогою камер впровадили для того, щоб зрозуміти, як клієнти дивляться на той чи інший товар, чи на ньому затримують свою увагу. Камери фіксують усе це, щоби проаналізувати поведінку покупців.

За словами виконавчого директора NewMark Merrill Сенфорда Д. Сігала, якому належить понад 80 торгових центрів у США, у майбутньому подібні технології використовуватимуться у спортивних та інших розважальних закладах. Їхнє головне завдання — підвищити безпеку та збільшити потік відвідувачів, а також частку мобільних та безконтактних замовлень.

Також рітейлери можуть не тільки відстежувати поведінку клієнтів, а й демографію, щоб у майбутньому при відкритті нової торгової точки розуміти відвідуваність, підраховувати трафік, розташування найближчих магазинів. У підсумку, посилаючись на зібрані дані, рітейлери зможуть відкривати магазини «під ключ», тому інтелектуальний аналіз та аналіз даних стають ключовими інструментами, які допомагають роздрібній торгівлі та індустрії розваг пережити спад продажів, спричинений пандемією.

Зростання обсягу даних про споживачів і поведінку людей істотно впливає навіть на дизайн нерухомості й робить фізичний простір більш інтерактивним для маркетологів, а інвестиції в подібні технології з часом окупаються.

Величезним плюсом таких систем є те, що, крім основної функції аналізу трафіку, вони виконують ще й побудову «теплової» мапи магазину. За допомогою камер у певний інтервал часу фіксуються всі пересування в магазині, пізніше усі ці дані підсумовуються та накладаються на мапу магазину. Магазин отримує свого роду дані, аналогічні тим, що дають тепловізори: чим більше людей пройшло в конкретному місці, тим яскравішою буде ця зона.

Якщо резюмувати, то можна виділити основні функції таких систем:

  • Збір аналітичних даних для рекламних служб.
  • Якісне покращення боротьби з розкраданнями товару персоналом та відвідувачами.
  • Допомога в оптимальному розміщенні товару у торговому залі.
  • Скорочення черг на касах.
  • Гарантування безпеки для персоналу та відвідувачів.
  • Оптимізація роботи магазину під час пікових навантажень.

На пострадянському просторі такі системи часто використовують як основну систему безпеки, щоб зменшити крадіжки товару клієнтами та співробітниками магазинів. Проте говорити про поширеність таких систем в Україні поки що не доводиться: більшість роздрібних мереж в Україні не мають навіть лічильників обліку відвідувачів, а якщо вони й встановлені, то обробкою даних з них мало хто займається.

Читайте також –

Врятувати і зберегти: як зменшити втрати в торговій точці за рахунок автоматизації процесів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку