Таврія В запустила акцію лояльності з книгою “Снігова королева” з доповненою реальністю

Таврія В запустила акцію лояльності з книгою “Снігова королева” з доповненою реальністю

21.11.2019 12:21
  799
Іван Зайцев

З 18 листопада в торгових мережах Таврія В, Космос, Блиск і відро проходить акція лояльності з продажем книги “Снігова королева” з доповненою реальністю. Партнером акції стала компанія Art Nation Loyalty, яка розробила книгу, а також key visual рекламної кампанії та супутні POS-матеріали.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Слоган акції – “Оживи крижане серце”. Покупця запрошують в казковий світ, де герої Ганса Християна Андерсена “оживають” за допомогою безкоштовного мобільного додатку WowBox AR. Акція проходить в 95-ти магазинах у всіх регіонах покриття мережі: Одеса, Хмельницький, Херсон, Миколаїв, Харків, Київ. На період проведення акції магазини мережі брендовані в стилі популярної казки, що створює особливу різдвяну атмосферу. Закохані Кай і Герда, холоднокровна Снігова Королева, веселий Олень і Сніговик – улюблені герої оселилися в торгових зонах, поруч з якими відчувається дух казки і прийдешнього свята. Тепер повсякденні рутинні покупки можна урізноманітнити, зробивши паузу в фотозоні з доповненою реальністю. А піти з магазину можна з найкращим новорічним подарунком – AR-книгою.

Чим вона унікальна? Ілюстрації для нової “Снігової королеви” створювала відома українська художниця Євгенія Гапчинська. Обкладинка книги та сім ілюстрацій перетворюються в анімацію за допомогою додатку WowBox AR, який також дозволяє слухати аудиоверсию казки на трьох мовах (українська, російська, англійська), робити фото та відео з улюбленими персонажами. Читачі можуть відразу ж ділитися контентом з друзями в соціальних мережах, залучаючи їх у чарівний казковий світ. Таким чином, читання книги стає захоплюючим сімейним дозвіллям, яке об’єднує покоління дітей і дорослих. Перші позитивні відгуки вже публікуються в соціальних мережах, хоча акція тільки почалася. Контент з доповненою реальністю має віральний ефект, що підвищує інтерес до самої книги.

Придбати “Снігову королеву” можна в магазинах мережі Таврія В за доступною ціною, виконавши умови акції:

  • зробити покупки в магазинах мережі Таврія В;
  • за кожні 70 грн у чеку отримати фішку;
  • додаткові фішки можна отримати за придбання акційного товару компаній-партнерів, відзначених спеціальними цінниками;
  • зібрати 10 таких фішок;
  • отримати книгу за спеціальною ціною – всього за 99 грн.

Мета акції – збільшити середній чек і залучити нових покупців.

“Ми створили і розвиваємо серію унікальних книг з доповненою реальністю “Читай і грай” для популяризації читання серед дітей. Нова “Снігова королева” видана за підтримки партнера – компанії Таврія В, яка повірила в успіх продукту. Книга вийшла у відповідь на запит споживачів, які жадають яскравих вражень, але при цьому не готові жертвувати гаджетами. Ми об’єднали емоції, гейміфікацію та смартфон в одному продукті для сімейного дозвілля. Зараз оптимальний сезон для старту акції з продажем такої книги, адже “Снігова королева” з доповненою реальністю – це відмінний подарунок для дитини і батьків. Ми робимо ставку на те, що книга стане магнітом для сімейної аудиторії напередодні новорічних свят. Ці гіпотези формуються на оцінці успішного попереднього досвіду – в 2017-18 роках наші AR-книги, “Аліса в Країні чудес” і “Аліса в Задзеркаллі” досягли рекордних продажів. Було продано 1 241 050 книг за 4 флайта акцій лояльності в українській мережі АТБ і білоруській мережі Євроопт. Зараз тренд доповненої реальності тримається на піку, а ми готуємося до нового рекорду! “- коментує генеральний продюсер Art Nation Едуард Ахрамович.

Читайте також –

Доповнена реальність в рітейлі: топ-5 прикладів успішного використання


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку