Таємниці успіху китайських маркетплейсів: омніканальність оберігає компанії від непередбачених ситуацій, інтеграція платіжних систем помітно спрощує здійснення покупок, шлях покупця до товарів скорочують алгоритми рекомендацій, а лояльність клієнтів обумовлена вкрай високим рівнем післяпродажного сервісу компаній. Локдауни, закриті кордони та перебої у постачаннях не завадили зростанню китайських інтернет-магазинів – недарма КНР залишається найбільшим у світі ринком електронної … Читати далі Amazon із Піднебесної: завдяки чому китайські інтернет-магазини завойовують e-commerce по всьому світу
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити