Креативом по вірусу: кращий ситуативний маркетинг на тему коронавірусу, карантину та інших заборон
Море Пива, WOG, Пирятин, Lifecell, Burger King та інші в обережних, але кумедних креативах на тему пандемії COVID-19. Цей текст доступний також російською мовою В середовищі маркетологів побутує негласне правило:” обережно з політикою і ніяких катастроф, воєн, стихійних лих”. Тема епідемії коронавірусу швидше за все теж відноситься до цього правила, але що робити, якщо весь … Читати далі Креативом по вірусу: кращий ситуативний маркетинг на тему коронавірусу, карантину та інших заборон
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити