
Фармопіка під обстрілами: як Подорожник підтримує країну у часи великої війни


Море Пива, WOG, Пирятин, Lifecell, Burger King та інші в обережних, але кумедних креативах на тему пандемії COVID-19.
Цей текст доступний також російською мовою
В середовищі маркетологів побутує негласне правило:” обережно з політикою і ніяких катастроф, воєн, стихійних лих”. Тема епідемії коронавірусу швидше за все теж відноситься до цього правила, але що робити, якщо весь світ живе у всій цій неприємній історії? Можна промовчати, написати в соцмережах заяву від імені компанії або опублікувати інструкцію, як правильно мити руки. Проте є й ті, хто любить ризикувати – вони йдуть далі і створюють ситуативи. Як креативлять ті, хто на це зважився, – в огляді RAU.
В Море Пива, як ніхто інший, до карантину виявились готові.
У сирного бренду Пирятин спробували знайти трохи позитиву в карантині.
Ще більше позитиву знайшла мережа АЗК WOG, яка запустила всеукраїнську кампанію із закликом залишатися вдома, бути оптимістом і знаходити хороше у всьому.
У Lifecell навіть якийсь свій тариф придумали на час карантину.
Іспанська весільний бренд запустив колекцію нарядів для співробітниць лікарень, які протистоять COVID-19. Всі заручені, задіяні в боротьбі з вірусом, можуть отримати безкоштовне плаття до 31 серпня 2020.
Блискуче відреагував на ситуацію Pornhub, чиї креативи миттєво розлетілися соцмережами.
В Театрі на Подолі свої проблеми. Але, судячи з нестихаючих жартів, це теж чергова витівка.
Як і більшість інших ресторанних мереж, Burger King у Франції призупинив роботу через коронавірус. Щоб донести свій головний меседж підтримки загального карантину, бренд також змінив вивіску на своїх ресторанах: мережа видалила частину свого слогану “будинок воппера” і додала слово “залишайся” над словом “дім”, закликаючи покупців не піддавати себе зайвому ризику і не виходили з дому.
Але все це вершина айсберга. Найбільше креативів, прямо чи ні пов’язаних з рітейлом, створено у вигляді фейків і мемів від користувачів. Деякі дуже навіть нічого.
Ось, наприклад, деякі бачать доставку Glovo в такому ось світлі – захист 80 level.
Інші обговорюють, що для кур’єрів Glovo – мало не золотий час настав. Хоча потрібно визнати, робота з ризиками.
Кого як не АТБ фотошопити на тему покупок в карантин.
А ось таке цілком могло б стати новим хітом в магазині Буква або Книгарня Є.
Чергова презентація Apple могла б виглядати сьогодні ось так.
Жартом про карантин поділився також американський актор Джон Траволта. Актор висміяв масову покупку продуктів під час самоізоляції за допомогою фрагмента з фільму “Кримінальне чтиво”. У кадрі Траволта відкриває таємничий чемоданчик – у фільмі глядачам так і не показали, що в ньому знаходитися, але в жартівливій версії Траволти там лежить…
А ось відмінний новинний фейк, в якому є своя частка правди.
Креатив від BossLogic: “Перше правило умивального клубу — говорити кожному про умивальний клуб”.
И класичне…
Читайте також
Коронавірус, Джокер та інші: кращі жарти і меми рітейлерів за місяць