“Лучшее кофе, лучшее экспрессо”: смішні косяки Stars Coffee та реакція соцмереж на “російський Starbucks”

“Лучшее кофе, лучшее экспрессо”: смішні косяки Stars Coffee та реакція соцмереж на “російський Starbucks”

20.08.2022 09:00
  3791
Микола Маранчак

Кабаєва в кокошнику, алкоголь в меню (і це не жарт), “вкусное кофе” на офіційному сайті та “скрєпи”, – з якими жартами користувачі зустріли мережу кав’ярень Stars Coffee, що почали відкриватися в росії на місці Starbucks.

З самого початку було очевидно, що з мережею кав’ярень на місці Starbucks у росії піде щось не так. Прогнози почали справджуватися, коли на логотип нового бренду додали кокошник. Далі – більше. 19 серпня один зі співвласників Stars Coffee – репер Тіматі – оголосив, що в закладах “російського старбакс” продаватимуть алкоголь. Далі почалися відверті косяки зі сторони команди бренда на офіційних ресурсах. У соцмережах не змогли пройти повз такі цікаві новини. RAU розповідає, що сталося, та як на це відреагувати в соцмережах.

Ще до відкриття мережі кав’ярень користувачі помітили, що у «ВКонтакте» Stars Coffee на аватарку поставили необрізаний скрін з робочого чату. На зображенні над логотипом можна побачити напис “Брендбук Руководство”. Недбалість SMM-щиків швидко прибрали, проте інтернет усе пам’ятає.

На цьому косяки команди мережі не закінчилися, адже на сайті неправильно написали род слова “кава”. Одразу видно, що мережею зайнялися проФФесіонали, які навіть не в курсі, що “кофе” – це він, а не воно.

“Лучшее кофе”, лучшее экспрессо”, – пожартували в мережі.

Те, шо в Stars Coffee продаватимуть алкоголь – теж привернуло увагу користувачів. “Хіпстери-алкаші – нова цільова аудиторія”, – відмітили вони.

Логотип став окремою темою для дискусії користувачів, адже ідея замінити русалку в короні на жінку в кокошнику – просто фантанує своєю креативністю. Головне, “скрєпи” дотримані.

Але не всім той кокошник – кокошником здався.

“Це Кабаєва на логотипі?”, – питають інші.


Дехто запропонував свої версії логотипу.

Згадали й інший бренд нового співвласника Тіматі – Black Star Burger. Логічна послідовність сама напрошується.

Згадали в мережі й особливості російських реалій, і те, як просували перезапуск бренда.

Нагадаємо, з початку березня Starbucks призупинив ділову активність у рф: компанія перестала постачати свою продукцію та закрила кав’ярні. 23 травня в Starbucks повідомили про рішення остаточно піти з російського ринку. Мережа, яка пропрацювала у росії 15 років, закрила усі 130 закладів.

Читайте також

«Вкусно – и точка»: як в соцмережах жартували над новим брендом російських ресторанів McDonald’s


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку