Спортмастер Україна відкрив франчайзинговий магазин Sportlandia в Молдові
Перша для Спортмастер Україна франчайзингова торгова точка за межами України стала єдиним спортивним магазином формату «supermarket» в Молдові.
Як повідомила RAU прес-служба Спортмастер Україна – власника торгової марки Sportlandia – перший магазин бренду розпочав роботу 27 жовтня в Кишеневі в ТРЦ GrandHall. На даний момент це найбільший в Молдові спортивний мультибрендовий магазин, і є єдиним спортивним магазином формату «supermarket» в країні. Проект реалізований Спортмайстер Україна на умовах франчайзингу спільно з молдавськими партнерами. Це перший магазин за межами України, відкритий компанією.
ТРЦ GrandHall – одне з найпопулярніших місць для здійснення покупок у жителів і гостей Кишинева. Його перевага – розташування на перетині головних магістралей міста. У торговому центрі знаходяться якірні орендарі: супермаркет електроніки Bomba, і продуктовий супермаркет Gourmet – Supermarket de Bon Ton
Відкриття магазину стало подією міського значення. В магазині представлений широкий асортимент якісних товарів для спорту і активного відпочинку, як провідних брендів світової спортивної індустрії, так і доступних за ціною торгових марок одягу, взуття, спортивного інвентарю, тренажерів: Columbia, Merrell, Skechers, Outventure, CAT, o’neill, Kappa, Fila, Glissade, Termit, Demix, Torneo, Kettler, Asics, Under Armour та інші.
«Раніше до нас неодноразово зверталися потенційні партнери з пропозицією реалізувати франчайзингові проекти в Молдові. Зупинили свій вибір на партнера, який вже має досвід роботи на ринку спорттоварів і відкрив вже такі магазини як: Nike, Adidas, Columbia, – коментує новину директор управління дистрибуції Спортмастер Олег Гумінський. – У партнера є бажання розвиватися. Так як це наш перший франчайзинговий проект за межами України – необхідно час для налагодження та оптимізації процесів і взаємодії з партнером. За підсумками роботи магазину в зимовому сезоні буде прийнято рішення про подальший розвиток мережі».
Магазин Sportlandia – бізнес-модель спортивного магазину з франчайзингу, що успішно розвивається. Мережа бренду налічує 18 магазинів. Своїм успіхом франчайзинговий проект зобов’язаний вдалому поєднанню торгових марок, асортименту товару і постійному консалтингу з боку франчайзера. Компанія запрошує до співпраці торгові центри та нових партнерів.
Читайте також –
Олег Гумінський, Спортмастер Україна: Запускаємо нову торговельну мережу Brands To Go