Слідами динозаврів: Space Loyalty та Novus запускають ще одну 3D-кампанію
Засновники компанії Space Loyalty Олександр Джупина та Марія Селезньова про другу масштабну акцію з доповненою реальністю в мережі Novus, її ключові особливості та відмінності від попередньої, розробку концепції та плани на майбутнє.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Українські рітейлери все активніше використовують доповнену (AR) та віртуальну реальність (VR) для залучення покупців. Завдяки їм старі традиційні рекламні акції вже сприймаються як певний анахронізм – адже сучасні технології дозволяють створити повноцінний незвичайний світ і реалізувати найсміливіші ідеї. Тим більше, що минулорічні акції від Novus (Динозаври – Епоха 3D) і АТБ (випуск книжок з доповненою реальністю за мотивами творів Льюїса Керролла) принесли приголомшливий успіх.
У цьому році один з провідних операторів продуктового роздробу України – мережа Novus – вирішив повторити свою кампанію з використанням AR. І, як і рік тому, реалізує сміливий проект компанія Space Loyalty. У чому особливості нової активності, які технології використовували і як будуть просувати акція, RAU розповіли Space Loyalty Олександр Джупина та Марія Селезньова.
– Розкажіть про минулорічну акцію – як вона пройшла та наскільки виправдала очікування? Ваші й мережі Novus.
Марія: «Динозаври: Епоха 3D» – однозначно успішна! Конкретні цифри назвати не можемо, але надійшло багато позитивних відгуків. І до сих пір отримуємо дзвінки та листи, хоча сам додаток вже не підтримується.
Олександр: Були дуже емоційні огляди, а один блогер так прямо і сказав в ефірі: «Хіба ж ця акція Novus для моєї дитини? Ні – вона для мене! Подивіться, що вони можуть і як літають динозаври!»
Тобто акція «зайшла» далеко не тільки дітям (сміється). Novus теж залишився задоволеним, і продовжив партнерство (посміхається).
– У чому легенда і яка концепція нової акції? Що таке «Фантастики»?
Марія: Ключова концепція «Фантастиків» дуже проста: «Важливо мріяти і бути з відкритим серцем». Сама передісторія цього світу викладена в книзі та розповідає про те, що Фантастики та їх Ліс зникають, коли діти перестають мріяти… але ж диво залежить від кожного з нас: «все можливо здійсніті, нужно лишь бажання та трішечки зусіль». В цілому, книга інтерактивна й корисна. Дитина може виконувати різні розвиваючі завдання на ерудицію або уважність. А для кого-то, можливо, прочитання цієї історії стане улюбленим заняттям перед сном.
Олександр: У колекції 16 наклейок Фантастиків, і кожного героя потрібно повернути на своє місце в книзі, а за допомогою мобільного додатку «Фантастики в NOVUS» відбудеться магічне диво і діти зможуть насолодитися 3D-сценками сторінок. Всі наклейки так само анімовані й «оживають» в доповненій реальності.
– Що ще нового запропонували дітям?
Марія: Крім книги, що «оживає», і наклейок в самому додатку, є гра і селф-маски з героями, які можна «надягати» і робити забавні фотографії, а також ділитися з друзями. Як і рік тому, будуть «оживати» білл-борди, стопери, підлогові наклейки та роздаткові матеріали.
Олександр: Хочу відзначити, що в цей раз Novus поєднав акцію з розіграшем подарунків: приставки Play Station, гіроборди та 3D-ручки. Адже серед наклейок можна знайти «Золотих» або «Срібних» фантастиків з призами. Комусь дуже пощастить! (посміхається)
– Скільки в цей раз пішло часу на підготовку акції?
Олександр: Від підписання контракту до запуску кампанії – близько чотирьох місяців. Це повний цикл, включаючи процес створення ідеї, роботу художників, дизайнерів, програмістів, виробництва, підготовка рекламної підтримки. Терміни були стислі, але ми впоралися (посміхається).
Марія: Ми вдячні команді Novus за співробітництво й довіру! З огляду на заданий темп розробки наше з ними бажання запустити таку фантастичну акцію дуже допомогло в реалізації. Думаю, що клієнти Novus теж оцінять цікаву активність для них (посміхається).
– Як в цілому виглядає процес пошуку рітейл-партнерів таких акцій – ви приходите самі, або до вас звертаються торгові мережі?
Олександр: І так, і так. Space Loyalty – агенція повного циклу, тобто ми беремо на себе всі роботи по проекту: розробка ідеї, написання легенди, робота дизайнерів, реалізація мобільного додатку, розробка рекламних матеріалів, підготовка до друку, контроль всіх етапів і процесів проекту. Іноді ми пропонуємо рітейлерам концепції ідей, іноді до нас звертаються із запитом
.- У вас підрядники тільки українські або залучаєте і зарубіжних?
Марія: Ми відповідально ставимося до якості, тому реалізація всього проекту безпосередньо відбувається в Україні. Сміливо можемо сказати, що співпрацюємо з кращими підрядниками різних напрямків. І вдячні їм за залученість і сприяння.
Олександр: Адже ми робимо проект для дітей, тому все повинно бути найвищого рівня. І оформлення, і матеріали. У випадку з Азією виникає питання контролю якості та тривалих термінів доставки. Так що для нас українські виробники – оптимальний варіант з усіх боків: якість, терміни, ціна.
– За вашими розрахунками, коли ефект новизни від акцій з AR пройде? І чим тоді будете залучати людей?
Олександр: Наступні кроки й акції дадуть аудиторії ще більше розуміння можливостей AR і гаджетів, так що потім і нам буде легше впроваджувати інші інновації.
Марія: У нас дуже багато ідей і планів (посміхається). Однозначно розвиток технологій відкриває для нас можливості розробити яскравий продукт, а з нашими клієнтами – втілювати його у посмішки та лояльність споживачів.
Читайте також –
Динозаври в Novus: інтерв’ю з авторами акції «Динозаври. Епоха 3D»