Історія бренду SOLH: як створити франчайзингову мережу магазинів одягу

Історія бренду SOLH: як створити франчайзингову мережу магазинів одягу

22.05.2018 08:05
  690
rau

Історія успіху бренду SOLH і його розвитку від однієї торгової точки в районному ТЦ до міжнародної мережи франчайзингових магазинів.

Олена Хашим почала займатися виробництвом одягу ще на початку 2000-х років. Вже в 2008 році підприємниця заснувала торгову марку SOLH. Сьогодні цей бренд продається не тільки в мультибрендових торгових точках, але і в магазинах монобрендової франчайзингової мережі. Як проходило становлення і розвиток бренду Олена розповіла порталу Обозреватель. RAU публікує скорочену версію матеріалу.

Мережа магазинів по Україні і світу

Так як ми виробники, в основному працювали в форматі b2b і продавали товар клієнтам, які мають свої магазини. Але ми зіткнулися з тим, що не завжди колекції та наші ідеї були правильно донесені до кінцевого покупця. Тоді ми стали створювати колекції total look і пропонувати клієнтам не просто одяг, а цілі образи, стиль SOLH. Купивши одну річ, вони могли б доповнити її моделлю з іншої колекції і це виглядало б дуже гармонійно і стильно.

Ми відкрили свій роздрібний магазин в Києві в ТЦ Аркадія в 2016 році і вже через півроку до нас прийшов клієнт і сказав: “Хочу продавати в магазині тільки SOLH і нехай це буде монобрендовий магазин!” І ми відкрили перший магазин по франшизі в Луцьку, потім у Вінниці, Львові, Києві та Запоріжжі. Також у нас є партнери, які продають наш бренд в Москві, Санкт-Петербурзі, Ризі, Алмати. Зараз активно виходимо в онлайн, зробили новий сайт, співпрацюємо з лідерами думок і підвищуємо активність в соцмережах.

Привілеї покупця за часів конкуренції

У наших колекціях завжди представлені повні образи, які гармонійно поєднуються один з одним, а також можуть бути доповнені моделями з минулих або майбутніх колекцій. Особлива риса нашого бренду – це незвичайні моделі, моделі трансформери: 2-в-1 (пальто і жилет одночасно) або навіть 3-в-1 (плаття, яке може бути блузою і тунікою). Наша цільова аудиторія – жінка, яка шукає свій унікальний стиль, хоче підкреслити свою привабливість і через одяг висловити свій внутрішній стан і неповторність.

Використання натуральних матеріалів

Для нас завжди були важливі тканини, з яких ми виробляємо одяг. Зараз ми плануємо випускати вироби з тенсела – тканини, отриманої з евкаліптової дерева. З кожним днем ​​відсоток покупців, готових платити за натуральність, зростає. І це радує, адже говорить про те, що часи споживання синтетики залишаються в минулому.

Вісім колекцій на рік

Так склалося, що тренди в сфері fashion змінюються дуже швидко, і втілити їх всього в чотирьох колекціях практично неможливо. Тому до основних сезонних колекцій ми додаємо чотири flash-колекції, які показують максимально актуальні тренди. Завдяки участі в зарубіжних виставках зробили висновок – цінності, які ми проповідуємо, а це якість, натуральність тканини, індивідуальність стилю, цільні образи – є вірними і визнаними в усьому світі. Адже всі ми можемо говорити на мові стилю і краси, а саме це послання проходить основною темою в наших колекціях.

Розвиток в Україні

Потрібно розуміти, що бізнес і підприємництво в Україні – це наполегливість, трохи авантюризму, цілеспрямованість і віра в себе, в свою команду, в свій продукт, в свій бренд. З виходом кожної колекції ми вважаємо, що це наша найкраща колекція, це верх нашої майстерності. Проходить час і при випуску наступної колекції ми відчуваємо те ж саме, адже викладаємось кожен раз на 120%. Успіх обов’язково приходить, коли ти робиш справу, віддаючи свою душу і серце.

Джерело: Обозреватель

Читайте також –

Солодкі експерименти: як український бренд LOL & POP виходив на нові ринки


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  55
Усі новини ринку