Власні торгові марки WOG визнані найбільш впізнаваними
Мережа АЗК WOG здобула перемогу в номінації «Найбільш впізнавана ВТМ року» Національної бізнес-премії «Private Label-2020».
Цей текст доступний також російською мовою
Відповідну інформацію RAU уточнили в прес-службі компанії. «Протягом останніх п’яти років нам вдається утримати свої позиції серед кращих в українському бізнесі. Для нас це дуже цінно і важливо. Першість у номінації «Найбільш впізнавана ВТМ року» для WOG – черговий доказ того, що ми рухаємося в правильному напрямку, створюємо продукти, які подобаються нашим клієнтам і завойовують їх серця. Така висока оцінка спонукає нас працювати ще більше і краще, щоб продовжити радувати наших клієнтів якістю й унікальністю продуктів та сервісів WOG», – заявив керівник дирекції громадського харчування WOG Максим Пятаков.
Він також зазначив, що найвдалішим проектом ВТМ, який реалізований в 2019-2020 рр. в компанії вважають питну воду. Проект запущений минулого року, а в 2020 – отримав нову стратегію, яка дала дуже гарні результати. Нині WOG пропонує клієнтам воду «Дико добра» слабогазовану і негазовану, яка представлена в зручних пляшках об’ємом 0,5 л і пляшках сімейного формату ємністю 1,5 л. Також можна вибрати варіант води в мобільному виконанні «спорт» об’ємом 0,8 л. Новий продукт підходить для повсякденного використання і має кислотно-лужний баланс рН 7.3. Такий рН води ідеальний для організму людини. Крім цього, в 2019 році компанія почала реалізацію дріп-кави ВТМ, а також спільно з сімейним кавовим будинком J.J. Darboven запустили в продаж каву в упаковці під брендом WOG.
Нагородження переможців відбулося 30 жовтня в рамках ХII Всеукраїнської практичної конференції «Private Label-2020: Рітейлер та виробник – Курс на розвиток», організованої B2B медіа-групою TradeMasterGroup.
«У нас є лояльність нашого споживача до бренду WOG. Це і якість пального, і якість товарів в магазині, і якість товарів громадського харчування. Ми постійно піднімаємо планку для всіх наших товарів в мережі. Українці давно втомилися від неякісних продуктів, а тому єдине правило для успішної ВТМ – бути по-справжньому кращими в усьому, за що ви беретеся. І у нас це виходить», – підкреслив Максим Пятаков.
Нагадаємо, що в 2019 році WOG CAFE отримало першість в таких номінаціях Private Label, як: «Впізнаваність торгової марки» і «Кращий проект Private Label року».
Справка. Мережа автозаправних комплексів WOG нараховує близько 500 об’єктів у всіх областях України. WOG є найбільшою українською монобрендовою мережею АЗС на вітчизняному ринку нафтопродуктів. Всі нафтопродукти в мережі WOG – виключно імпортного виробництва, і відповідають стандарту Євро-5. Поставки здійснюються з найсучасніших нафтопереробних заводів Румунії, Ізраїлю, Греції, Литви, Польщі, Білорусі та інших країн. Компанія активно розвиває супутні сервіси та послуги, зокрема, мережу WOG CAFE і WOG MARKET. Власники мережі WOG – Степан Івахів, Сергій Лагур, Софія Єремеєва і Роман Єремеєв.