Наталія Смолкіна, ТРЦ Cosmo Multimall: Ми повернули 80 % трафіку і продовжуємо працювати над підсиленням бутикової галереї та розширенням розважальних зон

Наталія Смолкіна, ТРЦ Cosmo Multimall: Ми повернули 80 % трафіку і продовжуємо працювати над підсиленням бутикової галереї та розширенням розважальних зон

08.02.2023 10:35
  1834
Микола Маранчак

Керуюча справами керуючої компанії столичного ТРЦ Cosmo Multimall Наталія Смолкіна про умови роботи з орендарями, вакантність, нові відкриття, роботу льодової арени та напрямки, в яких збираються розвивати торгово-розважальний центр в умовах повномасштабної війни.

ТРЦ Cosmo-Multimall (це оновлений ТРЦ Космополіт) на своїй території поєднує велику торгову галерею із магазинами відомих світових брендів, таких як House, Cropp, Sinsay, Argo, Colin’s, Intertop, Brocard, Guess, Gant, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger та інших, зону розваг для дітей та дорослих (понад 15 000 кв. м), продуктовий гіпермаркет Ultramarket, а також бізнес-центр, надсучасний IQ Hotel, відомий готель Mercure та найбільший в Україні конгрес-центр загальною площею понад 5000 кв. м. GBA ТРЦ складає 105 000 кв. м, GLA – 70 000 кв. м. В інтерв’ю RAU керуюча справами керуючої компанії ТРЦ Cosmo Multimall Наталія Смолкіна розповіла, які засоби забезпечення безпеки передбачені в торгово-розважальному центрі, як змінився трафік за рік та на чому зосереджений маркетинг об’єкта.

– 2022 рік став часом випробувань для всього українського бізнесу. З якими результатами пройшли минулий рік ви? В яких напрямках він був вдалим і чого вдалося досягти?

– Ми пишаємося, тим, шо зберегли весь пул орендарів великого і малого формату, крім орендарів туристичного бізнесу, які в умовах теперішнього часу змушені тимчасово призупинити свою діяльність в Україні, до того ж залучили нових орендарів. Також вдалося  майже відновити трафік після перерви в роботі ТРЦ, вдало попрацювати з брендом Cosmo Multimall, збільшити індекс NPS (лояльності клієнта).

– Блекаути змусили багатьох замислитися про зменшення енергоспоживання. Чи вдалося зменшити енергоспоживання в ТРЦ Cosmo Multimall? Якщо так, то наскільки?

– Ми працювали над зменшенням енергоспоживання ще до початка повномасштабного вторгнення, тому це питання зараз дуже чітко контролюється. Використовуються лише ті джерела, які дійсно необхідні для безперебійної роботи ТРЦ. З розумінням допомагають знизити енергоспоживання і наші орендарі, за що їм велика вдячність. Також ми вимкнули всю фасадну ілюмінацію та рекламні фасадні вивіски. В цілому, загальна економія енергоспоживання складає 30%.

– У випадку повітряної тривоги, які засоби забезпечення безпеки у вас передбачені?

– Для нас безпека відвідувачів і працівників понад усе. У разі повітряної тривоги, у ТРЦ звучить голосове оповіщення і ми закликаємо всіх пройти до укриття. Магазини під час тривоги тимчасово припиняють роботу і продовжують працювати після відбою, коли шопінг буде безпечним. Вхід до ТРЦ відкритий, щоб працівники і відвідувачі могли скористатися укриттям, яке знаходиться в одній з наших будівель на території ТРЦ. Укриття знаходиться на -2 поверсі, воно облаштоване Wi-Fi та сидячими місцями.

Його розміру вистачає, щоб розмістити весь персонал і всіх відвідувачів ТРЦ. Інколи доводиться під час дитячих свят, щоб їх не зупиняти, переходити до укриття і продовжувати дарувати радість дітям там. Так намагаємося зробити так, щоб тривога проходила для них, як пригода і наносила меншу моральну шкоду.

– Чи плануєте відкривати у себе на території «пункт незламності» чи щось подібне?

– Ми його відкрили ще восени. Поставили столи та стільці, вивели значну кількість розеток, провели безпровідний інтернет, підживили все від дизель- генератора на випадок відключень. Там завжди можна зарядитися, подзвонити близьким, навіть попрацювати. Такі ж локації працюють в кафе у супермаркеті Ultramarket, де можна ще й випити каву або смачно поїсти.

– У вересні в ТРЦ Cosmo Multimall відновила роботу льодова арена. Який зараз трафік у неї?

– Відкриття льодової арени дуже чекали і спортсмени, і постійні відвідувачі, а також часто запитували через соціальні мережі ті, хто переїхав вимушено до столиці, чув про унікальний формат катання у неоні і хотів відвідати льодову арену Fifty Ice. З початком зими відвідуваність досягла майже 100%, не зважаючи на повітряні тривоги та відключення світла.

При масових обстрілах київських енергосистем і затяжних відключеннях світла, підтримувати лід дуже важко, але льодова арена першою була підживлена від генератору. Зараз ковзанка працює щодня з 8:00 до 21:00, На новорічні свята, ми навіть доповнили розклад додатковим сеансом з 21:00 до 22:00, з 1 лютого повернулися до стандартного графіку.

– Як змінився трафік в ТРЦ порівняно з початком 2022 року?

– Після відкриття 5 квітня 2022 року звичайно почали працювати наче з нуля, Було дуже складно, але завдяки зусиллям команди ТРЦ та зусиллям наших орендарів, змогли зорієнтуватися та досягти достойних результатів. Вже з червня відвідуваність досягла 460 000 осіб на місяць. У листопаді та грудні було багато пікових днів з найкращою відвідуваністю. Кожний місяць бачимо позитивну динаміку. У січні 2023 року порівняно з січнем 2022-го 80 % трафіку ми повернули. Це вдалося завдяки нашим розважальним зонам, які в січні спрацювали на відмінно, завдяки нашим брендам бутикової галереї, які привабили велику кількість відвідувачів своїми знижками та вже частково завезеними новими колекціями. Завдяки роботі технічної служби, адже ми підключились до дизель-генераторів і не мали перебоїв в робот ТРЦ. І звичайно, завдяки правильній маркетинговій стратегії та комунікації.

– Чи залучали нових орендарів з початку війни і яка наразі вакантність в ТРЦ?

– Нами було розширено розважальну зону, відкрили школу танців на 724 кв. м та на початку березня відкриємо ролердром площею 1000 кв. м. Доповнили бутикову галерею.

Вакантність зараз складає 9 %, але вже ведуться активні переговори з деякими відомими брендами про відкриття у другому-третьому кварталі 2023 року.

– Якими є умови співпраці з орендарями на початок 2023 року?

– І ми, і орендарі потрапили у нестандартну ситуацію, і ми розуміємо складності наших партнерів, тому індивідуально обговорюємо умови співпраці. В деяких випадках переходимо до часткової заміни орендних ставок на відсоток від товарообігу. Також пропонуємо маркетингове супроводження, маркетингову підтримку та сумісні акції.

– На чому зараз зосереджена маркетингова стратегія ТРЦ? Якими методами впливаєте на збільшення відвідуваності Cosmo Multimall?

– Основна наша цінність – це орендарі і відвідувачі ТРЦ Cosmo Multimall, Працюємо на постійне зростання трафіку в ТРЦ та збільшення товарообігу. До того ж, в нашому ТРЦ один з найбільших середніх чеків, що свідчить про високу якість трафіку та високу конверсію. Ми продовжуємо працювати в цьому напрямку. Також продовжуємо маркетингові заходи, стимулюючі акції, благодійні заходи, збираємо кошти для ЗСУ, долучаючи благодійні фонди. Також, кожного тижня проводимо дитячі свята, які у нас користуються великою популярністю. З 21 травня ми почали міні-марафон з дитячих заходів і ще жодної суботи не пропустили. Продовжимо заходи для дітей і надалі Використовуємо digital-канали для просування, працюємо над залученням людей до наших соціальних мереж та до життя ТРЦ в цілому. 

Звичайно, робимо колаборації з розважальними бізнесами, такими, як парк розваг Дитяча планета, льодова арена Fifty Ice, боулінг AstroBowling, кінотеатр Kinoman, також залучаємо супермаркет Ultramarket. Багато людей зараз віддають перевагу катанню на ковзанах та грі в боулінг, використовуючи їх як спорт та розрядку від стресу. Завдяки тому, що відкрили на початку січня танцювальну школу, плануємо взяти курс на спортивні чемпіонати та танцювальні фестивалі різних стилів. Вже проведи на початку лютого перший захід з бачати та сальси, чим залучили зовсім нову додаткову аудиторію. В цілому, плануємо і надалі продовжити напрямок на поєднання шопінгу та розважальних зон.

– У якому напрямку збираєтеся розвивати торговельно-розважальний центр цього року? Які стратегічні плани вже намітили?

– Ми плануємо підсили бутикову галерею магазинами мас-маркету, ведемо переговори з мережевими брендами і маємо плани відкрити нові магазини в цьому році. Вже працюємо над створенням зони класичного фуд-корту. Маємо плани щодо зміцнення і розширення розважальних зон і надалі.


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку