Ситуативний маркетинг: як бренди жартували над перформансом Бенксі
Як McDonald’s, Lifecell, Аптека24, Kabanosy, IKEA, Volvo та інші обіграли історію з самознищенням картини Бенксі «Дівчина з повітряною кулею». Несподіване самознищення картини Бенксі під час аукціону Sotheby’s 5 жовтня змусило обговорювати мистецтво навіть тих, кому, як правило, живопис і тим більше андеграундні художники стріт-арту байдужі. Публічний акт грандіозного вандалізму вартістю 1,04 мільйона фунтів стерлінгів раптово … Читати далі Ситуативний маркетинг: як бренди жартували над перформансом Бенксі
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити