Сільпо відкриється замість МегаМаркету в київському ТРЦ Ультрамарин
В столиці України з’явиться черговий супермаркет мережі Сільпо в ексклюзивному концептуальному стилі.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як пише портал All Retail, відкриття має відбутися в кінці листопада 2019 року на вулиці Липківського, 1 А, в складі ТРЦ Ультрамарин. Раніше тут розташовувався делікатес-магазин Ультрамаркет, що входить до складу мережі МегаМаркет. Цей об’єкт з торговою площею 400 кв. м пропрацював тут близько чотирьох років.
Це вже не перше закриття МегаМаркет в поточному році: так, в червні припинив роботу МегаМаркет в Києві по вул. Березняківській, 31, місце якого повинен зайняти торговий об’єкт мережі Велмарт.
Новий супермаркет Сільпо стане вже 69-м магазином мережі в Києві.
Раніше стало відомо, що компанією Fozzy Group на 2019 рік заплановано відкриття 17 нових супермаркетів Сільпо. При цьому, з 2020-го по 2023 рік рітейлер має намір щорічно відкривати ще по 10 нових супермаркетів.
Відзначимо, що з січня по липень 2019-го Сільпо відкрила вже дев’ять магазинів. Для порівняння, за аналогічний період 2018 року рітейлером було відкрито лише чотири нових об’єкти. Зараз мережа об’єднує 242 супермаркети в різних регіонах України. Загальна торговельна площа торгових об’єктів компанії становить близько 345 000 кв. м.
Довідка. Сільпо — національна мережа продовольчих супермаркетів, асортимент яких налічує до 35 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від розміру торгової площі. Сільпо входить до Fozzy Group Володимира Костельмана.
Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети Біла ромашка, магазини персональної електроніки Ringoo. Крім торгових мереж, бізнес-інтереси групи компаній включають виробництво продуктів харчування, банківський і ресторанний бізнес.
Читайте також –
Як Сільпо і Фора використовують дані від Vodafone при виборі місця для своїх магазинів