
Ролики тижня: Нова пошта, Maybelline, Безбар’єрні автошколи, CHER’17, а також «Донатна Валіза» від Bolt, Visa, УЗ та фонду «Повернись живим»


Напочатку війни у компанії Fozzy Group, яка розвиває продовольчі мережі Сільпо, Фора, Fozzy C&C, Thrash! Траш! та інших, працювало 736 продуктових магазинів. Після місяця активних бойових дій зберегли діяльність 436 магазинів. 59 торгових об’єктів були частково або повністю зруйновані, ще 40 об’єктів — несуть бойову варту в зоні бойових дій.
Як повідомляє AllRetail, на складі замороженої продукції під Броварами ворожою ракетою знищено 10 000 палет товару на суму 560 млн грн. Склад зруйновано, а центральне виробництво у Ворзелі повністю розграбоване. Загальні втрати Fozzy Group перевищують 2,4 млрд грн.
FMCG-рітейлер зазначає, що перед усіма українськими мережами стоять однакові виклики: неможливість у повному обсязі виплачувати зарплату, необхідність призупиняти трудові відносини, повна й термінова перебудова логістичних ланцюжків, частково заблоковані склади та виведені із ладу активи.
Станом на 29 березня у компанії працює 588 торговельних об’єктів мереж:
Читайте також –
Fozzy Group звернулась до компаній, які продовжують працювати на території РФ