![Новим маркетинг-директором мережі New Balance став Олег Кравченко](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/o-kravchenko-400x210.jpg)
Новим маркетинг-директором мережі New Balance став Олег Кравченко
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Напочатку війни у компанії Fozzy Group, яка розвиває продовольчі мережі Сільпо, Фора, Fozzy C&C, Thrash! Траш! та інших, працювало 736 продуктових магазинів. Після місяця активних бойових дій зберегли діяльність 436 магазинів. 59 торгових об’єктів були частково або повністю зруйновані, ще 40 об’єктів — несуть бойову варту в зоні бойових дій.
Як повідомляє AllRetail, на складі замороженої продукції під Броварами ворожою ракетою знищено 10 000 палет товару на суму 560 млн грн. Склад зруйновано, а центральне виробництво у Ворзелі повністю розграбоване. Загальні втрати Fozzy Group перевищують 2,4 млрд грн.
FMCG-рітейлер зазначає, що перед усіма українськими мережами стоять однакові виклики: неможливість у повному обсязі виплачувати зарплату, необхідність призупиняти трудові відносини, повна й термінова перебудова логістичних ланцюжків, частково заблоковані склади та виведені із ладу активи.
Станом на 29 березня у компанії працює 588 торговельних об’єктів мереж:
Читайте також –
Fozzy Group звернулась до компаній, які продовжують працювати на території РФ