Сільпо відкрив у Вишгороді супермаркет в стилі “Стімпанк”

Сільпо відкрив у Вишгороді супермаркет в стилі “Стімпанк”

01.03.2019 12:09
  417
Ukrainian Retail Association

Мережа магазинів Сільпо відкриває свій перший магазин у Вишгороді – на вулиці Набережній, 11.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Як повідомляється на сайті компанії, відкриття супермаркету в новому концептуальному стилі відбулося 1 березня о 12:00. Торговий об’єкт займає площу в майже 5000 кв. м та оформлений у стилі “Стімпанк”. Це напрямок наукової фантастики, що включає технологію та декоративно-прикладне мистецтво, натхненне паровою енергією XIX століття. «Вас зустріне найпрогресивніший паровий супермаркет, а під його куполом літатиме шедевр інженерної думки – справжній механічний дирижабль», – обіцяють в компанії.

На полицях магазину представлено понад 20 000 найменувань товарів. Також в супермаркеті працюють відділи гастрономії та кулінарії, «Лавка традицій» і піца з печі, рибний відділ та кулінарія з м’ясними копченими виробами, кондитерська з десертами, а також відділ овочів і екзотичних фруктів. Крім того, клієнти нового Сільпо можуть замовити послуги приготування шашлику, чищення риби, формування сирних і м’ясних тарілок тощо. Також в магазині працюватиме флорист.

Обслуговують покупців 8 стаціонарних кас, 5 – кас самообслуговування, 2 експрес-каси та тютюновий кіоск. Працює супермаркет з 8:00 до 23:00.

Раніше повідомлялося, що Сільпо планує відкриття цілої низки торгових точок в містах-супутниках Києва: Вишгороді, Віті Поштовій, Стоянці та Софіївській Борщагівці. За даними All Retail, частина з них буде працювати на місці магазинів «Рибний світ Океанія». А у Вишгороді, де мережа Сільпо досі не була представлена, торговий об’єкт побудований «з нуля» на території промзони.

Нагадаємо, в минулому році Сільпо відкрила сім нових магазинів в Україні. Станом на початок 2019-го мережа об’єднувала 240 торгових об’єктів в країні.

Довідка. Торгова мережа Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів, яка входить у Fozzy Group Володимира Костельмана. Асортимент торгових точок мережі налічує до 35 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від розміру торгової площі.

Читайте також –

Новини FMCG за лютий: АТБ викрив шпигуна, Сільпо активізується, а Фуршет згортається


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку