Назад у 1960-ті: Сільпо відкриє в Луцьку магазин у стилі поп-арт

Назад у 1960-ті: Сільпо відкриє в Луцьку магазин у стилі поп-арт

14.10.2019 09:05
  437
Микола Маранчак

Новий концептуальний магазин мережі Сільпо почне роботу вже 18 жовтня за адресою вул. Рівненська, 89 і стане вже четвертим в Луцьку.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомляє рітейлер, новий супермаркет буде реалізований в стилі поп-арт (англ. pop-art, скорочення від popular art — популярне мистецтво) – напрямку в образотворчому мистецтві Західної Європи і США кінця 1950-1960-х років. Ключову увагу поп-арт приділяв образам продуктів споживання.

Автори використовували безособову, приземлену реальність, іронію і пародію, щоб обеззброїти особисту символіку і мальовничу розкутість того часу.

Локальними “родзинками” нового Сільпо в мережі називають натуральні продукти від фермерів Лавки Традицій, випічку і рибу власного виробництва, гриль на дровах, піцу і власну кондитерську.

Нагадаємо, в 2019 році Сільпо активізував масштабування торгової мережі. Тільки з січня по липень 2019-го мережа відкрила дев’ять нових магазинів. Для порівняння, за аналогічний період 2018 року рітейлером було запущено лише чотири нових об’єкти. Раніше також повідомлялося, що Fozzy Group, керуюча Сільпо, на 2019 рік запланувала відкриття 17 нових супермаркетів бренду. При цьому, з 2020-го по 2023 рік рітейлер має намір щорічно відкривати ще по десять нових Сільпо. Зараз мережа об’єднує понад 240 супермаркетів в різних регіонах України, а сумарна площа торгових об’єктів компанії становить близько 345 000 кв. м.

Довідка. Сільпо — національна мережа продовольчих супермаркетів, асортимент яких налічує до 35 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від величини торгової площі. Сільпо входить в Fozzy Group Володимира Костельмана.

Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash&Carry, магазини біля будинку Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети Біла ромашка, магазини персональної електроніки Ringoo. Крім торгових мереж, бізнес-інтереси групи компаній включають виробництво продуктів харчування, банківський і ресторанний бізнес.

*Слідкуйте за новинами ринку в Telegram RAU

Читайте також

Сільпо відкриє відразу два магазини в столичному ТРЦ Dream Town


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Олександр Буркацький, ТРЦ Victoria Gardens: Нульова вакантність, акцент на українські бренди та оптимізація витрат

Олександр Буркацький, ТРЦ Victoria Gardens: Нульова вакантність, акцент на українські бренди та оптимізація витрат

Наскільки зросла частка українських брендів у львівському ТРЦ Victoria Gardens, чи важко залучати міжнародні бренди у...
time icon  
  28
Усі новини ринку