Всесвіт Маленького принца: як виглядає новий дизайнерський Сільпо в Щасливому (фотоогляд)

Всесвіт Маленького принца: як виглядає новий дизайнерський Сільпо в Щасливому (фотоогляд)

20.03.2021 09:00
  8733
Микола Маранчак

19 березня у с. Щасливе (Київська область) за адресою Харківського шосе, 1в відкрито новий супермаркет Сільпо.  Дизайн-концепт нового магазину присвячено найвідомішому твору Антуана де Сент-Екзюпері.

Цей текст доступний також російською мовою

Як повідомила RAU прес-служба мережі, площа торгового залу – 2370 кв. м. Вона оформлена у вигляді станцій всесвіту «Маленького принца». Тут є всі планети, на яких побував знайомий з дитинства герой. Одна з планет, як і має бути, обертається навколо своєї осі. Під зоряним склепінням магазину парить величезний літак пілота, котрого Принц зустрів на Землі. А на полицях красуються добірні продукти, що прилетіли сюди з різних куточків планети.

Сільпо в Щасливому

Власний імпорт «Сільпо» вишукує та привозить для гостей найцікавіше більше ніж з 60 країн світу. На острівці «Лавки Традицій» — делікатеси від завзятих українських ремісників і спадкоємних фермерів, а також справжні скарби для гурманів — slow food продукти.

У новому магазині є фірмова риба власного копчення, гриль, м’ясо до шашлику, вироби власної кондитерської, духмяний подовий хліб з печі та гречаний багет, без якого не можна уявити жоден Сільпо. У відділі власної кулінарії готують страви на будь-який смак — від вареників та олів’є до азійського удону та курки-теріякі. Відпочити та підкріпитися можна у фудхолі магазину, де розташована колекція примірників Екзюпері, виданих різними мовами світу.

У супермаркеті можна відшукати троянду, що надійно зберігається у колбі, – саме так, як вигадав дбати про неї Принц. Втім, головне – для своїх коханих тут можна знайти безліч інших, дієвих і приємних варіантів прояву турботи. А от як справді краще доглядати за трояндами підкаже флорист у квітковому бутіку Сільпо.

“Ми хотіли обрати тему співзвучну чудовій назві села. Це було чи не найцікавіше обговорення — як відобразити щастя в дизайні. «Маленький принц» не приходив першим на думку. В ньому немає речей та подій, що найчастіше називають, уявляючи щастя. Втім, все щоб не називали насправді зовсім не гарантує щастя — воно надто нелінійна категорія. А от життя, сповнене відкриттями, зацікавленість, щирість, вміння кохати, відданість своїй справі та турбота про навколишній світ — все те, про що писав Екзюпері, куди більше наближає до омріяного стану. Та більш того дає змогу робити щасливими інших”, – розповіли в компанії.

Планета, яку розривають баобаби, нагадує, що споживання має бути екологічним. Використання багаторазового пакування значно зменшує кількість відходів. Крім екоторбинок для покупок, у Сільпо є вибір чашок, які зручно носити з собою, а отже замовляючи каву більше не брати паперові стаканчики з пластиковими кришками. На 11 класичних та 7 самокасах у якості альтернативи пластику є крохмальні пакети, що можна компостувати.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована в 1998 році. Станом на березень 2021-го нараховує 274 супермаркети, а також 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group.

Cільпо»— один із небагатьох у світі великих мережевих продуктових ритейлерів, який створює індивідуальний тематичний дизайн для кожного магазину. Нині в мережі вже понад 60 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. Тематичну атмосферу «Сільпо» створює і для своїх співробітників — кімнати для персоналу також відповідають оформленню магазинів. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, ямайський, Муркотиковий та інші. Команда «Сільпо» отримує натхнення з картин Ван Гога, культових хітів рок-музики, дослідження космосу, країн Азії, історії Подолу тощо. У 2020 році три дизайнерські супермаркети «Cільпо» вчетверте увійшли в Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів, за версією European Supermarket Magazine.

Читайте також

Катерина Огуряєва, Сільпо: Вийти за хлібом, а потрапити на виставу – як і навіщо ми дивуємо гостей наших магазинів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку