Пройти повз касу: мережа супермаркетів Сільпо впровадила технологію Scan&Go
Одна з найбільших в Україні мереж супермаркетів Сільпо запустила систему самостійного сканування та купівлі товарів “Вільнокаса” або Scan&go. Завдяки цьому клієнти компанії зможуть купувати товари без участі касира, скануючи їх за допомогою мобільного додатку безпосередньо в торговому залі супермаркету.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, доступ до послуги отримали постійні гості Сільпо, які є учасниками програми Власний Рахунок. Скористатися системою “Вільнокаса” можна у 59-ти супермаркетах мережі, в яких встановлено каси самообслуговування – “Самокаси”.
Проект розроблений in-house командою Fozzy Group разом з Сільпо, TemaBIT (усі входять до Fozzy Group). «Із системою самостійного сканування товару мобільним додатком ми даємо можливість гостям Сільпо прискорити процес купівлі й заощадити чаc, минаючи викладку товару на касову стрічку та очікування в черзі, що важливо під час карантинних обмежень. Нині до “Вільнокаси” підключено близько 75 000 учасників, які беруть участь у широкому пілотуванні проекту Scan&Go», — пояснює цифровий трансформатор Fozzy Group Віталій Ворожбит.
Щоб скористатися системою “Вільнокаса”, знадобиться мобільний додаток Сільпо. В учасників пілотного проекту на головному екрані з’явиться зображення кошика, після натискання на який відкривається спеціальний сканер.
Під час шопінгу необхідно сканувати штрихкоди на упаковці або етикетках зважених продуктів. Покупки додаються в електронний кошик, який відображається на дисплеї смартфона, а товари можна відразу пакувати в сумку або пакет.
Після натискання кнопки «Перейти до оплати» додаток згенерує QR-код, який треба зісканувати на касі самообслуговування “Самокаса” й оплатити покупку зручним способом (готівкою, банківською карткою чи додатком). Щоб долучитися до пілотного проєкту, треба подати запит на електронну пошту program@silpo.ua або через меню «Підтримка» в мобільному додатку Сільпо.
Запуск системи самостійного сканування та купівлі товарів “Вільнокаса” (Scan&Go) — це ще один етап цифрової трансформації Сільпо. Під час карантину мережа запустила інтернет-магазин shop.silpo.ua з онлайн-оплатою та можливістю замовити адресну доставку або зробити попереднє онлайн-замовлення з самовивозом із магазинів (Сlick&Сollect). Раніше в мобільному додатку був запущений безпечний динамічний QR-код з можливістю оплати в один скан після додавання платіжної картки до гаманця Masterpass, а в супермаркетах — введено каси самообслуговування “Самокаси”.
Відзначимо, що технологія scan&go не нова для українського ринку продуктового рітейлу. Вперше її впровадила компанія Retail Group, яка управляє мережами магазинів Велмарт, Велика Кишеня та ВК Експрес. Про плани впровадити подібную технологію вже найближчим часом нещодавно також заявили в найбільшій роздрібній мережі країни – АТБ.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України. Заснована в 1998 році. Станом на червень 2020-го нараховує 262 супермаркети, в тому числі 4 делікатес-маркети Le Silpo. Рітейлер входить до торгово-промислової групи Fozzy Group, яка також розвиває мережі магазинів Фора, Thrash!, Fozzy C&C та інші.
Читайте також –
Катерина Огуряєва, Сільпо: Наша стратегія – створювати радість