Сільпо запустив сайт знайомств: реакція соцмереж

Сільпо запустив сайт знайомств: реакція соцмереж

19.02.2022 09:00
  3382
Микола Маранчак

Жарти про борщовий набір, розмножування клієнтів, любителів вина та гречку – як ще реагували користувачі на сайт знайомств до Дня святого Валентина від мережі супермаркетів Сільпо.

Цей текст доступний також російською мовою

Створювати цікаві креативні кампанії до Дня всіх закоханих стає для Сільпо доброю традицією. Наприклад, минулого року мережа супермаркетів за допомогою бордів висловило почуття до Metro, АТБ, Novus, Велика Кишеня та інших конкурентів. Цього року – запустила власний сайт знайомств. На відміну від звичних платформ накшталт Tinder, тут можна знайти свою пару не за фото, локацією чи коротким описом профілю, а за спільними вподобаннями в їжі. 

«Погодьтесь, вам буде ближчий той, хто не менш ніж ви любить гречаний багет, пончики з лаймом чи інші продукти. Щоб ви могли зустріти саме ту людину, алгоритми сайту знайомств добирають пару, сумісну з вами щонайменше на 70%”, — розповіла маркетинг-директор Сільпо Катерина Огуряєва. RAU зібрала найвеселіші реакції на “любовну” платформу від FMCG-рітейлера.

До речі, це не єдиний креатив від Сільпо до Дня Валентина. Компанія також розробила кошик для закоханих. Особливість кошика у формі ручок і в тому, що нести його можна тільки удвох. І тільки з любов’ю.

Читайте також

Валентинка конкурентам: Сільпо зізналося в любові до інших продуктових мереж


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку