В Сільпо новий директор з маркетингу: Дмитро Циганков залишає посаду
Дмитро Циганков, який більше 10 років обіймав посаду маркетинг-директора мережі Сільпо, з 22 квітня призначений директором з розвитку продуктів і власних торгових марок Fozzy Group.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Цю інформацію RAU підтвердили в прес-службі компанії. “Ми бачимо великий потенціал в сфері розвитку власних торгових марок і нових продуктів, і віримо, що завдяки Дмитру нам вдасться його реалізувати найкращим чином”, – підкреслили в Fozzy Group.
Нагадаємо, Дмитро Циганков прийшов у Fozzy Group в 2006 році, а вже в 2008-му очолив маркетинг флагманської торгової мережі групи – Сільпо. У сфері маркетингу та реклами Дмитро працює з 2001 року. У його портфоліо досвід роботи в таких компаніях як Вімм-Білль-Данн, Unilever, Чумак, рекламне агентство Grey.
За даними RAU, новим директором з маркетингу Сільпо стала Катерина Огуряєва, яка раніше обіймала аналогічну посаду в мережі супермаркетів Varus (з 2013 по 2017 роки). У Varus вона також відповідала за запуск і розвиток програми лояльності, відкриття магазинів, організацію акційною і комунікаційної стратегій та розвиток клієнтського досвіду. Її загальний стаж роботи в продуктовому рітейлі – близько 14 років. До Varus Катерина працювала в мережах Брусничка і Еко маркет.
Довідка. Торгова мережа Сільпо – одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів. Станом на березень 2019 року вона налічувала 243 супермаркети в Україні. Сільпо входить в торгово-промислову групу Fozzy Group, яка також розвиває мережі магазинів Фора, Thrash!, Fozzy C&C та низку інших. Крім торгових мереж, бізнес-інтереси групи компаній включають виробництво продуктів харчування, банківський і ресторанний бізнес.
Читайте також –