Сільпо відкриє відразу два магазини в столичному ТРЦ Dream Town
Мережа Сільпо зміцнює позиції в Оболонському районі Києва і планує відкрити відразу два супермаркети в торгово-розважальному центрі Dream Town.
Цей матеріал доступний російською мовою
Цю інформацію RAU підтвердило відразу кілька джерел на ринку. Як уточнили співрозмовники видання, Сільпо має намір відкрити супермаркети в обох частинах комплексу. Зокрема, в Dream Town-1 торговий об’єкт рітейлера займе локацію де раніше працював, в тому числі, магазин Brocard, який нещодавно переїхав на нове місце. Ще один супермаркет мережі відкриється в Dream Town-2 і замінить продуктового оператора Космос, який залишив ТРЦ .
За даними RAU, Сільпо вже зайшов на локації й розпочав будівельні роботи, однак терміни їх завершення і точні дати відкриття магазинів поки що невідомі. У той же час, обидва об’єкти вже звично для Сільпо будуть реалізовані в ексклюзивних тематичних концептах.
У самому Ciльпо факт відкриттів у ТРЦ Dream Town підтверджують, але деталі проектів не розкривають. «Для кожного супермаркету ми вже більше п’яти років створюємо свою атмосферу, розробляємо власний концептуальний дизайн та індивідуально адаптуємо конфігурацію кожного магазину, пропонуючи нові гастрономічні зони. Як фінально будуть виглядати Ciльпо в обох чергах ТРЦ Dream Town, нехай стане сюрпризом для наших гостей», – розповіла директор з маркетингу Ciльпо Катерина Огуряева.
Слід зазначити, що зараз в ТРЦ Dream Town-1 працює інший великий гравець столичного ринку FMCG-рітейлу – мережа Novus. Цей магазин відкрився в 2009 році й за інформацією на сайті Dream Town займає більше 3000 кв. м площі на першому поверсі. За даними RAU, незабаром у продуктового рітейлера закінчується термін орендної угоди, подовжувати яку сторони не збираються.
Нагадаємо, в 2019 році Сільпо активізував масштабування торгової мережі. Тільки з січня по липень 2019-го мережа відкрила дев’ять нових магазинів. Для порівняння, за аналогічний період 2018 року рітейлером було запущено лише чотири нових об’єкти. Раніше також повідомлялося, що Fozzy Group, яка розвиває мережу Сільпо, на 2019 рік запланувала відкриття 17 нових супермаркетів бренду. При цьому, з 2020-го по 2023 рік рітейлер має намір щорічно відкривати ще по десять нових Сільпо. Зараз мережа об’єднує понад 240 супермаркетів в різних регіонах України, а сумарна площа торгових об’єктів компанії становить близько 345 000 кв. м.
Довідка. Сільпо – національна мережа продовольчих супермаркетів, асортимент яких налічує до 35 000 найменувань продуктів харчування і супутніх товарів залежно від розміру торгової площі. Сільпо входить у Fozzy Group Володимира Костельмана.
Fozzy Group — одна з найбільших торгово-промислових груп України. Компанія розвиває торгові мережі різних форматів: супермаркети Сільпо, оптові гіпермаркети Fozzy Cash & Carry, магазини біля дому Фора, дискаунтери Thrash!, фармацевтичні супермаркети Біла ромашка, магазини персональної електроніки Ringoo. Крім торгових мереж, бізнес-інтереси групи компаній включають виробництво продуктів харчування, банківський та ресторанний бізнес.
Читайте також –
Новий флагман: як виглядає супермаркет Novus в ТРЦ SkyMall (фоторепортаж)