Сільпо увійшов до топ-10 найефективніших брендів Європи

Сільпо увійшов до топ-10 найефективніших брендів Європи

05.10.2022 04:00
  3754
Дарія Осіїк

Мережа супермаркетів Сільпо потрапила на 8-ме місце у переліку десяти найефективніших брендів Європи за версією Effie Awards Europe.

Сільпо знаходиться в одному списку з IKEA, Telekom, McDonald`s, KFC, Burger King, Mastercard, Lay’s та іншими компаніями.

Effie Awards Europe відзначає найефективніші маркетингові ідеї в Європі з 1996 року. Це найбільш авторитетна відзнака у галузі маркетингових комунікацій, яка оцінює поєднання стратегії, креативності й ефективності комунікацій, ґрунтуючись на ринкових результатах.

У 2021 році за підсумками Effie Awards Ukraine, мережа Сільпо отримала одразу сім нагород у таких номінаціях: «PR, Корпоративна репутація»; «Разове залучення»; «Single-Retailer Program. NEW»; «Кампанії з короткостроковим ефектом»; «Роздрібна торгівля»; «Малобюджетні кампанії», а також перше місце в рейтингу ефективності брендів у сфері маркетингових комунікацій.

Effie Awards Ukraine відзначила нагородами три кампанії, які ми реалізували протягом минулого року:

  • До Дня Святого Валентина Сільпо зізнався в любові іншим мережам супермаркетів
  • Зворушлива історія про те, як Сільпо створив булочку на честь дівчинки, що народилася в день, передбачений у чеку
  • Корпоративний серіал «ТрохиТролі», в якому ми дотепно обіграли історії з робочого життя і трохи потролили самих себе та все «гірке».

Читайте також – 

Перший рік Банку Власний Рахунок від Сільпо: що купують майже 140 000 користувачів та скільки отримали кешбеку балами


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку