Потрійний удар: Сільпо відкрила нові дизайнерські супермаркети в трьох містах України (фотоогляд)

Потрійний удар: Сільпо відкрила нові дизайнерські супермаркети в трьох містах України (фотоогляд)

07.08.2021 09:00
  3002
Володимир Тиравський

Магазин Сільпо в Одесі відтворений у морському стилі, у Кам’янському – присвячено Петриківському розпису, а в Умані – відображає антураж традиційного японського театру Кабукі.

Цей матеріал також доступний російською мовою

Національна мережа продовольчих супермаркетів Сільпо відкрила нові дизайнерські магазини в Одесі, Кам’янському та Умані. Про це RAU повідомила прес-служба Fozzy Group.

15 липня в Одесі відкрито оновлений Сільпо на проспекті Небесної Сотні, 2 в ТРЦ Сity Center. Концепція магазину відтворена у морському стилі, а головні герої дизайн-історії ― величезні кити.

Над відділом екзотичних овочів і фруктів “пірнають” дивовижні мешканці океану: скат-лимон, черепаха-ананас, черепаха-пітахайя, риби-їжаки з кошиками Сільпо, а інтерактивний кіт з лохини пускає фонтан.

У оновленому магазині є особливі рибний та м’ясний відділи, продукція Власного імпорту з-понад 80-ти країн світу та добірні фермерські продукти від Лавки Традицій, власна кондитерська та квітковий бутік.

А біля кафе у своїй фірмовій червоній шапочці присів відпочити на плече величезного папуги Жако старий добрий Жак Ів Кусто.

Для відвідувачів магазину працює послуга експрес-доставки ― продукти можна замовити на сайті або у додатку Сільпо. Також доступна опція екодружнього пакування в бокси з переробленого картону.

29 липня у м. Кам’янське Дніпропетровської області на проспекті Шевченка, 9 (ЦУМ) відкрито новий дизайнерський Сільпо.

Магазин присвячено Петриківському розпису ― мистецтву, яке зародилося неподалік від цієї місцевості та внесено до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО.

Петриківський розпис прикрашає стіни й колони магазину, традиційні тарілки і навіть тарілки НЛО.

До композиційної оркестровки національного орнаменту митці додали історію продуктів.

Стелю декоровано плетеними кошиками та глечиками з кераміки, виготовленими ручним способом.

З особливостей асортименту ― багатий рибний відділ із рибою власного гарячого копчення та соління, живою рибою і послугами її очищення, відділ з екзотичними овочами і фруктами, соки фреш, гриль, суші та піца, що готується в печі, розписаній за петриківськими традиціями.

На відвідувачів також чекає багато добірних продуктів більш як з 80-ти країн світу, що відшукав Власний імпорт, продукти з малих фермерських господарств від Лавки Традицій та кулінарія.

У найближчих планах ― запуск власного сервісу доставки страв «Сільпо» Resto. Для цього на базі нового магазину буде працювати dark kitchen.

1 серпня в Умані на вул. Велика Фонтанна, 31А, відкрито дизайнерський «Сільпо». Концепція нового магазину присвячена театру Кабукі. У магазині відтворено антураж традиційного японського театру із притаманною йому експресією.

Екзотичні костюми, складний грим, витончену мову поз, чарівну мелодекламацію, характер танцю та розкішні декорації театру Кабукі неможливо сплутати ні з чим іншим.

При цьому кожний елемент ― від руху рукою, звуку тріскачки до кольору на обличчі актора мають потужну символічну складову.

У торгівельному залі знаходиться п’ять класичних п’єс Кабукі ― фрески, описи та відомі сцени. Знизу під кожною ― нотний стан мелодії та театральні маски, що відповідають настрою п’єси.

У дизайні уманського Сільпо використано впізнаванні елементи будівлі найдавнішого японського театру Канамарудза ― різьблені склепіння, ліхтарики та традиційний декор.

Також працюють послуги самовивозу та експрес-доставки.

Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована у 1998 році. Станом на серпень 2021 року нараховує понад 300 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. Нині в мережі вже понад 70 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europes Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три Cільпо: за мотивами Маленького Принца, у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і Cільпо Re Cycling — магазин, котрий побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому відношенню до планети.

Читайте також – 

Чудова трійця: дизайнерські магазини Сільпо знову в топ кращих супермаркетів Європи


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Фокстрот плюс Kasta: популярний продавець техніки та електроніки відтепер представлений на відомому маркетплейсі

Ключові гравці українського ринку продовжують розширюватись і шукають для цього інноваційні підходи та нестандартні...
time icon  
  50
Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Алія Айжігітова, мережа аптек Бажаємо здоров’я: Найбільшою складністю для нас є пошук кваліфікованих працівників на місцях

Чому мережа аптек Бажаємо здоров’я відкриває нові аптеки в селах навіть попри те, що це не завжди економічно вигідно,...
time icon  
  91
Усі новини ринку