Потрійний удар: Сільпо відкрила нові дизайнерські супермаркети в трьох містах України (фотоогляд)
Магазин Сільпо в Одесі відтворений у морському стилі, у Кам’янському – присвячено Петриківському розпису, а в Умані – відображає антураж традиційного японського театру Кабукі.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Національна мережа продовольчих супермаркетів Сільпо відкрила нові дизайнерські магазини в Одесі, Кам’янському та Умані. Про це RAU повідомила прес-служба Fozzy Group.
15 липня в Одесі відкрито оновлений Сільпо на проспекті Небесної Сотні, 2 в ТРЦ Сity Center. Концепція магазину відтворена у морському стилі, а головні герої дизайн-історії ― величезні кити.
Над відділом екзотичних овочів і фруктів “пірнають” дивовижні мешканці океану: скат-лимон, черепаха-ананас, черепаха-пітахайя, риби-їжаки з кошиками Сільпо, а інтерактивний кіт з лохини пускає фонтан.
У оновленому магазині є особливі рибний та м’ясний відділи, продукція Власного імпорту з-понад 80-ти країн світу та добірні фермерські продукти від Лавки Традицій, власна кондитерська та квітковий бутік.
А біля кафе у своїй фірмовій червоній шапочці присів відпочити на плече величезного папуги Жако старий добрий Жак Ів Кусто.
Для відвідувачів магазину працює послуга експрес-доставки ― продукти можна замовити на сайті або у додатку Сільпо. Також доступна опція екодружнього пакування в бокси з переробленого картону.
29 липня у м. Кам’янське Дніпропетровської області на проспекті Шевченка, 9 (ЦУМ) відкрито новий дизайнерський Сільпо.
Магазин присвячено Петриківському розпису ― мистецтву, яке зародилося неподалік від цієї місцевості та внесено до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО.
Петриківський розпис прикрашає стіни й колони магазину, традиційні тарілки і навіть тарілки НЛО.
До композиційної оркестровки національного орнаменту митці додали історію продуктів.
Стелю декоровано плетеними кошиками та глечиками з кераміки, виготовленими ручним способом.
З особливостей асортименту ― багатий рибний відділ із рибою власного гарячого копчення та соління, живою рибою і послугами її очищення, відділ з екзотичними овочами і фруктами, соки фреш, гриль, суші та піца, що готується в печі, розписаній за петриківськими традиціями.
На відвідувачів також чекає багато добірних продуктів більш як з 80-ти країн світу, що відшукав Власний імпорт, продукти з малих фермерських господарств від Лавки Традицій та кулінарія.
У найближчих планах ― запуск власного сервісу доставки страв «Сільпо» Resto. Для цього на базі нового магазину буде працювати dark kitchen.
1 серпня в Умані на вул. Велика Фонтанна, 31А, відкрито дизайнерський «Сільпо». Концепція нового магазину присвячена театру Кабукі. У магазині відтворено антураж традиційного японського театру із притаманною йому експресією.
Екзотичні костюми, складний грим, витончену мову поз, чарівну мелодекламацію, характер танцю та розкішні декорації театру Кабукі неможливо сплутати ні з чим іншим.
При цьому кожний елемент ― від руху рукою, звуку тріскачки до кольору на обличчі актора мають потужну символічну складову.
У торгівельному залі знаходиться п’ять класичних п’єс Кабукі ― фрески, описи та відомі сцени. Знизу під кожною ― нотний стан мелодії та театральні маски, що відповідають настрою п’єси.
У дизайні уманського Сільпо використано впізнаванні елементи будівлі найдавнішого японського театру Канамарудза ― різьблені склепіння, ліхтарики та традиційний декор.
Також працюють послуги самовивозу та експрес-доставки.
Довідка. Сільпо — одна з найбільших національних мереж продовольчих супермаркетів України, заснована у 1998 році. Станом на серпень 2021 року нараховує понад 300 супермаркетів, зокрема 4 делікатес-маркети Le Silpo. Входить до однієї з найбільших торгово-промислових груп України Fozzy Group. Нині в мережі вже понад 70 тематичних дизайнерських супермаркетів і 4 делікатес-маркети Le Silpo, кожен з яких має власну концепцію. У мережі є супермаркети в стилі всесвіт Мавки, музичний, ямайський, муркотиковий та інші. Третій рік поспіль супермаркети мережі входять у Europe’s Finest Store — перелік найкращих інноваційних дизайнів європейських магазинів за версією European Supermarket Magazine. У 2021 році до переліку потрапили три Cільпо: за мотивами Маленького Принца, у стилі Америки 50-х, присвячений дайнерам, і Cільпо Re Cycling — магазин, котрий побудовано за «зеленими» технологіями та присвячено дбайливому відношенню до планети.
Читайте також –
Чудова трійця: дизайнерські магазини Сільпо знову в топ кращих супермаркетів Європи